Wybierz wyposażenie warsztatowe, które Twoim zdaniem najbardziej zasługuje na tytuł MotoInnowacji roku 2012. Głosuj i wygrywaj nagrody!
BluePrint: Przyrząd do wymiany filtra paliwa ADK85502
Przyrząd Blue Print zbudowany jest na wzór używanego przez serwisy autoryzowane Suzuki, Subaru, Chevroleta, Opla i Fiata. Chroni on przed uszkodzeniem złączy przewodów oraz delikatnej, plastikowej obudowy filtra paliwa podczas jego wymiany w silnikach diesla 1.3/1.9/2.0 JTD/CDTi/DT.
Cartec: Przetaczarka do tarcz hamulcowych PFM 9.0
Charakteryzuje się dużą szybkością (obsługa jednej typowej tarczy trwa nie dłużej niż 9 minut), brakiem konieczności demontażu tarcz z pojazdu (mocowana do piasty koła), opatentowanym mechanizmem kompensacji bicia, pozwalającym na skuteczne usunięcie wibracji związanych z nierównościami tarcz, a także precyzją – maksymalna głębokość skrawania to 0,4 mm.
ContiTech: Narzędzia do wymiany pasków rozrządu Conti® Tool Box
Zestaw profesjonalnych narzędzi specjalistycznych do wymiany pasków rozrządu dedykowany do silników z grupy VW. Pozwala mechanikom przeprowadzić bezpieczną, szybką i skuteczną wymianę napędu rozrządu. W walizce znajdują się m.in. narzędzia przeznaczone do blokowania wałków rozrządu, wału korbowego, pompy wtryskowej itp.”
HELLA Gutmann: Analizator spalin mega compaa GM3
Precyzyjne urządzenie HELLA Gutmann do pomiaru składu spalin silników z zapłonem iskrowym lub pomiaru zadymienia spalin w silnikach z zapłonem samoczynnym:
- wbudowany moduł kontrolny OBD certyfikowany przez ITS
- przyjazne oprogramowanie
- możliwość zapisywania pomiarów w bazie danych klientów w pamięci urządzenia
- czytelny ekran ciekłokrystaliczny o przekątnej 10,4 cala i rozdzielczości 600×480 pikseli z kolorowym wyświetlaniem obrazu.
Magneti Marelli: Tester wtryskiwaczy DS2
Umożliwia diagnostykę wtryskiwaczy elektromagnetycznych jak i piezoelektrycznych firm Bosch, Delphi, Siemens i Denso. Po zakupieniu przystawki obsługuje też pompowtryskiwacze i pompy jednostkowe. Łatwa diagnostyka i ocena stanu wtryskiwaczy są możliwe dzięki prostocie obsługi i dostarczonych z urządzeniem baz danych, tzw. “test planów”. Urządzenie pozwala na m.in test szczelnosci, rozpylenia, wydajności, pomiar rezystancji oraz pojemności.
Profitool: Obrotowa lampa warsztatowa COB LED z magnesem
Profesjonalna lampa warsztatowa 3W COB LED firmy PROFITOOL odróżnia się od zwykłych lamp obrotowym reflektorem 180º, łamaną rączką 120º, magnesem w podstawie oraz rotującym zaczepem. W ten sposób można idealnie dopasować kierunek światła o mocy 170-200 lumenów z odległości 1 m. Technologia COB LED oświetla obszar pracy lepiej od tradycyjnych lamp LED. Żywotność COB LED sięga 50 000 h pracy wygodną i długą pracę zapewnia bateria Li-Ion.
Przedsiębiorstwo “WP”: Przyrząd do spęczania przewodów FTC03-CIT
Przyrząd do spęczania przewodów hamulcowych oraz hydraulicznych do samochodów marki Citroen. Za jego pomocą wykonuje się specjalne spęczenie dedykowane między innymi do modeli: 2CV; BX; CX; XM; Xantia. Przy jego pomocy można dorabiać przewody na trzy średnice zewnętrzne rur: 3,5 mm, 4,5 mm, 6,35 mm.
Stenhøj: Podnośnik dwustemplowy Master Quick
Podpodłogowy podnośnik dwustemplowy Stenhøj Servicemaster Master Quick 230 PV 120-180 XY wykorzystuje zasadę „odwróconego cylindra”, w ramach której strefa przesuwu znajduje się poniżej poziomu podłoża, co daje zabezpieczenie przed zanieczyszczeniami, większe bezpieczeństwo w przypadku ew. uderzeń i ogranicza potrzebną ilość oleju. Innowacyjne konsole XY umożliwiają regulację wzdłużnej i poprzecznej odległości między punktami podparcia.
Texa Poland: Tester Nano Diag
Profesjonalne narzędzie diagnostyczne o wymiarach 70x48x24 mm i wadze 32g. Dysponuje pełnym zakresem funkcji diagnostycznych. Wykorzystuje oprogramowanie IDC4 (baza schematów, biuletynów, raportów serwisowych, info nt. układów dodatkowych oraz niewygasająca licencja na dane typu Autodata) do zainstalowania na komputerze. Posiada wewnętrzne zasilanie i Bluetooth. Dostępne są adaptery do starszych samochodów.
Bosch: Program ESI[tronic] 2.0 z uproszczoną obsługą
Program warsztatowy ESI[tronic] firmy Bosch otrzymał nowy, bardziej uporządkowany interfejs. Posługiwanie się testerem KTS wyposażonym w tę wersję programu jest prostsze. Użytkownik może teraz bezpośrednio przejść z diagnozy sterowników, gdzie odczytał zapisane usterki, do poziomu wyszukiwania usterek, a stąd do poziomu badania komponentów. Mechanik otrzymuje w efekcie odpowiednie informacje na temat systemu lub uszkodzenia, którym akurat się zajmuje.
Komentarze