MEYLE wprowadza wahacze poprzeczne do Porsche

Firma MEYLE wprowadziła do sprzedaży wahacze poprzeczne  dla Porsche z kompletnym materiałem montażowym. Nowe zestawy są konfekcjonowane wraz z dopasowanymi do siebie bolcami i nakrętkami, więc mechanik bezpośrednio z jednej ręki dostaje wszystko, co jest mu potrzebne do montażu.

Tym samym naprawy wahaczy poprzecznych modeli Porsche 911, Boxster i Cayman mogą być wykonane znacznie szybciej i bez długiego oczekiwania na konieczny materiał montażowy. Producent z Hamburga jest obecnie jedynym oferentem na wolnym rynku części zamiennych, który ma w programie takie kompletne zestawy dla wahaczy poprzecznych do Porsche.

Wahacze poprzeczne w Porsche ze względu na dynamiczny sposób jazdy i wysokie osiągi silnika w tych samochodach poddawane są szczególnie dużym obciążeniom. A przy tym ich działanie i stabilność mają szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Po to, aby wolne warsztaty nie musiały kazać swoim klientom długo czekać, MEYLE oferuje teraz swoje wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL do Porsche wraz z kompletnym materiałem montażowym, łącznie z niezbędnymi do fachowego montażu nakrętkami i bolcami. Oznacza to dla mechanika wyraźną oszczędność czasu: pracownik ma natychmiast przygotowane pod ręką wszystkie komponenty do montażu, a klient nie musi długo czekać na naprawę.

Nowe wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL do Porsche łącznie z materiałem montażowym są od zaraz dostępne pod numerami MEYLE 416 050 0000/S, 416 050 0004/S; 416 050 0005/S i 416 050 0008/S.

Porada warsztatowa MEYLE: Zużycie na wahaczach porzecznych wyraża się przede wszystkim przez hałasy i stuki, także pośrednio układ kierowniczy, brak stabilnego toru jazdy oraz luzy na kierownicy wskazują na to, że tę część należy wymienić. Przy wymianie konieczna jest także wymiana bolców mocujących.

Komentarze

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy!