W lutym 2013 r. zarząd MAHA Maschinenbau Haldenwang GmbH & Co. KG powołał nowego Prezesa Zarządu, jego doświadczenie ma zapewnić lepsza obsługę rynku wyposażenia warsztatowego dla MAHA Polska Sp. z o.o. Jest nim Peter Surray, który zastąpi Tadeusza Maziarza.
Peter Surray ma za zadanie wnieść do spółki wieloletnie doświadczenie z branży samochodowej i warsztatowej, w czym pomagać mu będą współpracownicy w postaci dyrektora technicznego, Sławomira Kędzi, oraz dyrektora handlowego, Pawła Olendera. Pełniący dotychczas obowiązki Prezesa Zarządu Tadeusz Maziarz obejmie stanowisko managera działu hamowni podwoziowych.
W Polsce firma MAHA jest reprezentowana przez spółkę córkę – MAHA Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach, która działa na rynku od grudnia 2007 roku. Po 5 latach obsługi polskiego rynku firma liczy na dalsze przedsięwzięcia z dziedziny budowy i doposażenia rynku serwisów autoryzowanych, takich jak BMW, Volkswagen Group, Mercedes Audi oraz wyposażenia obiektów SKP dla inwestorów indywidualnych.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 4 kwietnia 2013, 10:38 0 0
Bilans 5-letnich rządów Pana Tadeusza Maziarza na stanowisku prezesa maha polska jest wprost imponujący. Największy konkurent tej firmy stworzył w tym czasie własną ścieżkę diagnostyczną, która od kilku lat jest liderem sprzedaży w Polsce. W tym czasie maha z pozycji lidera spadła na drugie, albo i nawet trzecie miejsce (mimo ogromnych rabatów, które były oferowane klientom). Biorąc pod uwagę te wyniki, przesunięcie Pana Maziarza do segmentu hamowni należy traktować jako awans. I nikt nam nie wmówi, że białe jest białe!
Odpowiedz