W firmie Inter-Team rozpoczęła się największa tegoroczna akcja promocyjna pod nazwą Multipromocja 2012, w której klienci zbierają punkty za zakupy produktów włączonych do promocji. W roku 2012 punkty można otrzymać za zakupy następujących linii asortymentowych:
Asmet, ATE, Bosch, Behr Hella Service, Denso, Filtron, Gates, KYB, Kraft, Lemfoerder, LuK, Philips, Sakura, SWAG, Wynn’s.
Po zakończeniu promocji klienci Inter-Team będą mogli wymienić zdobyte punkty na nagrody. Organizator przygotował kilkadziesiąt nagród, pogrupowanych na różne działy: AGD, Audio/Video, chemia warsztatowa, komputery, wypoczynek, narzędzia i wyposażenie warsztatu, kupony premiowe Sodexo itp. Każdy uczestnik z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Akcja trwa 4 miesiące: od 1 kwietnia do 31 lipca 2012
Szczegółowy regulamin oraz katalog nagród znajduje się na stronie internetowej: www.inter-team.com.pl/multipromocja.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 12 kwietnia 2012, 8:22 0 0
Kolejny rok nabijania ludzi w butelkę , promocja jak i firma POMYŁKA
Odpowiedz
Anonim, 12 kwietnia 2012, 8:30 0 0
"Pamiętaj aby w trakcie promocji nie odnotować spadku zakupów" - to brzmi złowrogo... jeden gorszy miesiąc w firmie i promocja przepada?! bez sensu, pewnie wolą, żebym się zadłużył ale u nich wziął towar bo niby-promocja jest
Odpowiedz
Anonim, 12 kwietnia 2012, 15:46 0 0
Lewar, mądrze piszesz.
Tylko co powoduje, że mechanicy się na to łapią? Przepłacają za sprzęt (przy samej wycenie), potem dostawca obniża im jeszcze rabaty. A oni płaczą i płacą... i potem biorą wózek, podnośnik, tester czy klimę an kolejną umowę.
I jeszcze mówią: "dostałem za darmo".
Nie wierzę, że mechanicy są tak głupi. Nie wierzę, to fajne chłopy są przecież i chyba potrafią liczyć.
A właściciele sklepów? Też są głupi jak mówią: bo.... (tu wpisz nazwę dystrybutora) samochody, podnośniki, wózki i testery ROZDAJE...
Naprawdę, tylko głupcy w tej branży pracują?
Odpowiedz
Anonim, 12 kwietnia 2012, 17:58 0 0
"Pamiętaj aby w trakcie promocji nie odnotować spadku zakupów" bo przyjadą kolesie w dresikach.
Odpowiedz
Anonim, 12 kwietnia 2012, 18:15 0 0
więc może już w IT nadszedł kres sprzedaży (np grupy Schaflera) po bandzie i przebijania się o 0,5%??
tonący promocji i przymusu kupowania się chwyta?
Odpowiedz
Anonim, 16 września 2014, 13:15 0 0
Kupiłem akumulator objęty gwarancją. Akumulator sam się rozładowywał. Reklamowałem. Opinia jakiegoś tam specjalisty przeszła najśmielsze oczekiwania. Stek takich bzdur dziw bierze,że papier to przyjął. Reklamacje to spadek sprzedaży! Uwzględnijcie to przy zakupach. NIE NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!
Odpowiedz