IDC5 CAR to nie tylko diagnostyka i baza danych technicznych, to również opcje oprogramowania umożliwiające użytkownikom poszerzanie wachlarza oferowanych usług.
Do dodatkowych możliwości możemy zaliczyć m.in. – obsługę systemów ADAS (dzięki wyposażeniu warsztatu w zestaw TEXA CCS lub RCCS, użytkownik TEXA może poszerzyć swoją ofertę o Kalibracje Kamer i Radarów w nowoczesnych systemach wsparcia kierowcy). Oprogramowanie TEXA CAR daje również możliwość pełnego zarządzania systemami TPMS – wystarczy wyposażyć się w odpowiednie urządzenie TEXA – TPS, TPS2 lub TPS Key – urządzenia te umożliwiają odczyt ID czujników TPMS, ich klonowanie czy też programowanie, a dzięki pełnej diagnostyce IDC5 wykonamy odpowiednie regulacje w sterowniku TPMS.
Posiadacze oprogramowania IDC5 CAR mogą rozszerzyć oprogramowanie o obsługę pojazdów sportowych oraz ekskluzywnych. Dzięki opcjonalnej aktywacji pakietu SUPERCAR – diagnostyka pojazdów takich marek jak np. Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche nie będzie problemem. Kolejną opcją TEXA IDC5 CAR jest możliwość korzystania ze wsparcia CALL CENTER – dostępnego dla użytkowników najnowszych wersji oprogramowania CAR.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
AdamK, 23 marca 2019, 12:33 0 0
Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z testera, jest w nim program oparty na Autodacie. Sama aktualizacja danych mechanicznych workshop lub autodata to wydatek około 2000zł netto na rok. A tutaj mamy aktualizację i dane mechaniczne, call center za ok 3000zł netto.
Odpowiedz