Złożona budowa współczesnych silników diesla bardziej niż w przeszłości naraża je na uszkodzenia. Firma Liqui-Moly ma w swojej ofercie produkty, które mogą pomóc w naprawie i utrzymaniu silników wysokoprężnych w dobrym stanie.
– „Popularność samochodów z silnikami diesla nie maleje, co też jest dobrą prognozą dla warsztatów. Jednak dziś bez specjalistycznych narzędzi trudno poradzić sobie z serwisowaniem i naprawą nowoczesnych jednostek napędowych. Stąd też w 2008 roku do naszej oferty wprowadziliśmy urządzenie Jet Clean Tronic, przeznaczone do czyszczenia układów wtryskowych zarówno w silnikach diesla, jak i benzynowych. To bardzo efektywne urządzenie pozwala warsztatom świadczyć usługi w zdecydowanie szerszym zakresie” – mówi Rafał Kobza, starszy specjalista ds. szkoleń w firmie LIQUI MOLY Polska.
Obsługa Jet Clean Tronic (nr art. 5124) jest prosta, o czym można przekonać się oglądając film instruktażowy na kanale LIQUI MOLY Polska w serwisie YouTube:
Do czyszczenia silnika benzynowego przeznaczony jest środek Benzin System Intensiv Reiniger (nr art. 5151), a do silnika wysokoprężnego środek Diesel System Reiniger (nr art. 5155).
Odkładaniu się zanieczyszczeń we wnętrzu silnika można zapobiegać również w sposób doraźny, stosując jeden z dodatków LIQUI MOLY, jak np. Dodatek do Common Rail (nr art. 2185), Dodatek do ochrony filtra DPF (nr art. 2650) czy Super Diesel Additiv (nr art. 8343). Zawartość opakowania wystarczy wlać do baku paliwa podczas tankowania. Warto je mieć w swojej ofercie i proponować swoim klientom.
Z kolei dla mechaników przeznaczona jest linia produktów Pro-Line. Znajdujące się w niej produkty charakteryzują się szybszym i skuteczniejszym działaniem, co poprawia efektywność pracy. W ofercie Pro-Line znajduje się m.in. preparat Regenerator wtrysków diesla (nr art. 5156).
Podczas serwisowania samochodu, nie tylko osobowego, można skorzystać z katalogu on-line „Dobierz olej” na stronie www.liquimoly.pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 14 stycznia 2016, 19:39 0 0
Jaja se robicie.....BMW z przebiegiem 300 tyś....???!!!! Do miliona????
Odpowiedz