Wypożyczalnia sprzętu warsztatowego Inter Cars

, 22 lipca 2015, 13:57

Inter Cars stworzył wypożyczalnię narzędzi. Przedsięwzięcie ruszyło na początku tego roku i cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem klientów.

Specjalistyczne narzędzia wyposażenia warsztatów, znacząco ułatwiają pracę, jednak kosztują nieco drożej niż te podstawowe, wykorzystywane codziennie. Nie każdy warsztat może sobie pozwolić na zakup narzędzi, które zostaną użyte sporadycznie podczas naprawy rzadko spotykanego modelu auta. Wypożyczalnia umożliwia wykonanie określonej, wcześniej niedostępnej, naprawy w warsztacie.

Dostęp do wypożyczalni zapewnia także możliwość sprawdzenia narzędzi czy urządzeń, przed decyzją o ich zakupie. Poza tym dzięki korzystaniu z wypożyczalni można zwiększyć ofertę usług serwisowych, poszerzyć możliwość obsługi większej liczby różnych modeli samochodów, a to z pewnością przyczyni się do wzrostu przychodów warsztatu.

Możliwość wypożyczenia narzędzi mają wszystkie warsztaty współpracujące ze spółką Inter Cars w całej Polsce. Dostępna jest już ponad setka różnych narzędzi, a liczba referencji stale wzrasta proporcjonalnie do zainteresowania. Standardowe wypożyczenie kosztuje 30-45 zł za 3 dni. Jedną z podstawowych grup narzędzi, która nieustannie wzbudza największe zainteresowanie wśród klientów, są blokady rozrządu i to one stanowią bazowy asortyment  wypożyczalni. Standardowo blokady można wypożyczać już od 5 zł netto dziennie. Jednak przy zakupie kompletnego rozrządu w Inter Cars wypożyczenie jego blokady kosztuje zaledwie 1 zł netto dziennie. Ta specjalna oferta obowiązuje do końca sierpnia 2015 roku.

Ponadto w ofercie znajdują się urządzenia do obsługi układów paliwowych, hamulcowych, zawieszenia czy też układu zapłonowego – np. przyrządy do regulacji pomp diesla, tester ciśnienia sprężania czy ściągacze do sworzni. W odniesieniu do zgłaszanych potrzeb i zainteresowania klientów asortyment wypożyczalni będzie poszerzany.

Aby zapoznać się z listą narzędzi dostępnych do wypożyczenia w Inter Cars, należy wejść na stronę internetową www.wszystkodlawarsztatu.pl, po czym wybrać zakładkę Katalog/Wypożyczalnia narzędzi. Informacje na temat tych narzędzi można uzyskać także u sprzedawcy w filiach Spółki.

Aby wypożyczyć narzędzia, wystarczy być zarejestrowanym klientem Inter Cars i zaakceptować regulamin wypożyczalni. Zamówienia na wypożyczenie narzędzi przyjmie każda filia Inter Cars w kraju. W niej także można osobiście odebrać zamówione produkty, podobnie jak zakupione w Inter Cars części. Można także skorzystać z dostawy w ramach realizowanych tras.

Osoby zainteresowane wypożyczeniem narzędzi, których jeszcze nie udostępniono w ofercie do wypożyczenia mogą napisać e-mail pod adres ic.diagnostyka@intercars.eu

Dowiedz się więcej

Katalog Wyposażenia Warsztatów Inter Cars 2015
Katalog Wyposażenia Warsztatów Inter Cars 2015

Właśnie ukazał się nowy Katalog Wyposażenia Warsztatów Inter Cars. Nowa odsłona katalogu ma zupełnie nowy wygląd i zwiększoną o 100% objętość. Katalog Wyposażenia Warsztatów to specjalistyczne wydawnictwo kierowane do szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej, przemysłowej, agro i nie tylko. Jego czytelnikami są profesjonaliści, zawodowo zajmujący się naprawą, produkcją jak i również majsterkowaniem. Katalog Wyposażenia Warsztatów dociera […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 22 lipca 2015, 16:33 0 -11

To co robi IC to szkodzenie całej branży motoryzacyjnej. Mamy kolejny element pod szyldem ' wypożyczalnia ' zabijający rozwój warsztatów, a jednocześnie uzależnianie ich od siebie. Bo oto konstrukcja wygląda następująco: nie musisz nic mieć u nas kupisz części, a narzędzia po co ci wypożyczysz też u nas, mało tego to jest sygnał do całej rzeszy garażowców i niedzielnych dłubaczy: patrzcie jakie proste jest prowadzenie warsztatu, macie jakąś szopę, to wystarczy kupujcie u nasz części, a młotek wypożyczcie i będziecie konkurencyjni robota za 1 zeta. IC wyrasta na największego szkodnika branży i dziwi mnie, że reszta graczy nic z tym nie robi. A na marginesie to w warsztacie, którego nie stać na ściągacz czy blokadę to nawet roweru bym nie zostawił do naprawy.

Odpowiedz

Piotr GW, 22 lipca 2015, 23:13 6 -1

Odniosę się do wcześniejszego komentarza. kolejny przykład gdzie wszyscy są źli.
Ciekawe czy gdybyś ty prowadził warsztat i do ustawienia rozrządu potrzebowałbyś blokady za 1200 netto to byś ją tak ochoczo kupił?
Otóż nie, bo jakbyś swojemu klientowi doliczył 20% inwestycji czyli ok. 300 brutto, to wtedy by szukał garażowca, a tak mechanik wypożyczy za 50 zeta, tyle doliczy swojemu klientowi i wszyscy będą zadowoleni.
Nie szukaj kolego drugiego dna tam gdzie go nie ma..
Bo pewnie w którejśc z mniejszych hurtowni pracujesz i próbujesz pojechać Cars za nową usługę.

Odpowiedz

Marek, 27 lipca 2015, 22:24 2 0

Przecież nikt nikomu nic nie narzuca. Mamy wolny rynek, dlatego z roku na rok czesci w hurtowniach i salonach ASO sa tańsze. Rynek i klienci sami to zweryfikują. Pomysł dobry, a czy się przyjmie czas pokaże. Na zachodzie od dawna sa wypożyczalnie wyposażenia warsztatowego oraz stanowisk naprawczych na godziny. Pozdrawiam wszystkich.

Odpowiedz

Anonim, 28 lipca 2015, 15:32 0 -1

Właśnie dobrze zauważyłeś na zachodzie popularne jest wynajmowanie stanowisk na godziny oraz wyposażenia. To ma sens biznesowy, jest zaplecze często z fachową poradą i jak najbardziej szeroka grupa właścicieli, którzy chcą sami naprawiać samochody z tego korzysta. Ale IC proponuje coś więcej wypożyczalnia dla wszystkich, którzy u nich kupują. Czyli w jednej kolejce będzie stał mechanik oraz kowalski, który kupi rozrząd, pożyczy blokadę i będzie naprawiał sobie i sąsiadowi samochód w szopie bez rachunku bez niczego. Jak niżej ktoś wspomniał to jest zaproszenie wszystkich dłubaków do zakładania warsztatów nieważne gdzie byleby kupować w IC bo to proste bez podatku bez niczego, a przecież każdy kto prowadzi warsztat wie ile to kosztuje. Od wiodącej firmy na rynku można by się spodziewać szerszego spojrzenia. No i właśnie szersze spojrzenie polega na tym, że jak to powiedział w wywiadzie Pan prezes IC gra idzie o miasta powiatowe i otwieranie w nich punktów ze wszystkim po jednym dachem, czyli również dla wszystkich. Doskonale wiedzą, że za kilka lat z samych mechaników nie wyżyją muszą mieć stały dopływ świeżej krwi, a to zapewnią kowalski, nowak itp. Tak jak kiedyś wykreowali rynek skracając system dystrybucji o sklepy, tak teraz przez takie projekty i motointegratora rozpoczynają proces omijania warsztatów. A dlaczego to robią?, bo wiedzą, niestety, że maja tak dużą przewagę nad resztą, że mogą to robić, wiedzą, że jedyna szansa to rozpoczęcie wyścigu którego większość nie wytrzyma, a potem w jednej kolejce będzie stał kowalski i warsztat z zaciśniętymi zębami. Przykład to Fota i AD, które się zwija. I to fakt, że reszta rynku nic nie robi tylko próbuje temu sprostać co jest z góry skazane na porażkę.

Odpowiedz

Paweł, 29 grudnia 2016, 8:17 0 0

Kiepski jesteś skoro "niedzielny dłubak" stanowi dla ciebie zagrożenie. Potrafisz tylko obrażać wszystkich dookoła? Czemu bronisz ludziom bawić się motoryzacją? Przecież Ty też możesz korzystać z wypożyczalni. Ale pewnie wolisz wydać milion na komplet narzędzi specjalistycznych bo klient będzie myślał, że znasz się na robocie skoro wydałeś tyle na sprzęt,a może być zgoła inaczej. Wielu "niedzielnych dłubaków" jak ich nieładnie nazywasz to ludzie którzy nie porywająca się za coś co ich przerasta. Źle że się uczą? Skąd te wiadomości że wykonują odpłatnie usługi bez rachunku? Widziałeś rachunek? To ich sprawa czy będą mieli problemy ze skarbówką. Jak im zazdrościsz możesz do nich się przyłączyć.

Odpowiedz

Olo, 30 lipca 2015, 14:05 0 0

Nie rozumiem "wylewania jadu". W mojej ocenie wypożyczalnie to świetny pomysł wspierający przede wszystkim niezależne warsztaty, które kilka złotych kosztów wynajęcia mogą doliczyć do ceny usługi, zamiast kupować mega ilość wyspecjalizowanego i drogiego sprzętu, mrożąc przy tym pieniądze. Jeśli specjalizujesz się np w VW, a tu przyjedzie dwa razy do roku Peugeot 1.6hdi i Ford 2.0 TDCi, to kupujesz wszystkie narzędzia ? Nie, kombinujesz jak tu zarobić i wykonać naprawę "na około". Obecny klient przyjeżdża do warsztatu do mechanika ze sprzętem i ... wiedzą !!! Nie oszukujmy się wypożycza już wiele firm, może nie w takiej skali jak Inter Cars, ale Inter Cars wytycza nowe wizje, które, czy to się komuś podoba czy nie, kreują nasz rynek części zamiennych.

Odpowiedz

Anonim, 2 sierpnia 2015, 22:37 0 0

Jedno jest pewne IC-ki maja jakiś konkretny plan, który będą konsekwentnie realizować, aż osiągną cel. Bo czy ktoś pomyślał jaka na to kasa poszła, wystarczy pomnożyć ilość fili i tylko kilka blokad czy ściągaczy nie mówiąc o bardziej wyrafinowanych narzędziach. Bo chyba nie chodzi o kilka par na centrali i jak klient zamówi to będzie czekał 4 dni bo akurat ktoś wypożyczył w Szczecinie. Też uważam, że jest to element uzależnienia rynku i długofalowe działanie mające na celu wzbudzenie wśród rynku warsztatów niezdrowej konkurencji i stymulowanie powstawania drobnych warsztatów, bo te prawie zawsze kupują w IC, te lepsze 4-ro 5-cio i więcej stanowiskowe już nie koniecznie. Niedługo będzie jak na rynku części i allegro. Tylko lament będzie o to, że za rogiem gościu sam ma warsztat i w kanale wymienia rozrząd w Pasku za 100 zeta i dlaczego nikt z tym nic nie robi i skąd ma części itp. A odpowiedź będzie prosta z IC i że mamy wolny rynek itp. Ale jest też plus takiej sytuacji, poprawianie po nich roboty, to już jest zauważalne i dlatego dobry warsztat mimo takiej konkurencji da sobie radę.

Odpowiedz

Brak słów, 14 sierpnia 2015, 9:54 0 0

Przecież to nie jest innowacyjny pomysł IC, inne firmy też tak robią tylko nie ogłaszają się z tym.. IC zainwestowało w sprzęt i teraz muszą się ogłosić ,aby sprzęt się zwracał więc nie wiem w czym problem. Jest ktoś umie wymienić rozrząd sam to i tak nie przyjedzie do warsztatu tylko zrobi sobie swoje "garażowe" blokady, a ta usługa wydaje się być skierowana dla warsztatów które jak ktoś wspomniał wcześniej nie stać na kupno blokad do samochodów które odwiedzają go 1 raz na 3 lata. Niech się wypowiedzą "mali warsztatowcy".. poznamy opinie z 2 źródeł..

Odpowiedz