Sieć serwisów Euromaster wyróżniona

7 marca 2014, 9:04

Firma audytorska SGS już po raz piąty przeprowadziła audyt jakości we wszystkich serwisach partnerskich firmy Michelin. Spośród audytowanych warsztatów, najwyższy średni wynik audytu uzyskała sieć serwisów Euromaster.

Przeprowadzony pod koniec roku 2013 Audyt Jakości Michelin po raz 5 potwierdził najwyższą jakością świadczonych usług w sieci serwisów Euromaster. Średni wynik audytu dla całej sieci Euromaster wyniósł 82,7%. Wynik ten jest wyższy zarówno w stosunku do rezultatów uzyskanych przez sieć w roku 2012 – 80,3% oraz w porównaniu z innymi serwisami partnerskimi Michelin w śród których przeprowadzano badanie – 73,6%.

Najlepsze wyniki w sieci Euromaster uzyskały serwisy: Wulkano Perfect ze Świdnika (96%), który trzeci rok z rzędu ma najwyższy wynik w kraju, Pogum Bis z miejscowości Łask (95,7%) oraz Pogum ze Zduńskiej Woli (95,4%).

Audyt Jakości Michelin ma na celu weryfikację przestrzegania rygorystycznych norm jakości obsługi technicznej i handlowej produktów Michelin. Przeprowadzany jest on w zimowym sezonie przekładkowym, czyli w warunkach największego natężenia ruchu w serwisie. Podczas audytu sprawdzane są takie obszary jak: przestrzeganie procedur, kompetencje i profesjonalizm pracowników, wyposażenie i narzędzia warsztatu, wygląd i funkcjonalność biura obsługi klienta. Aby pomyślnie przejść audyt jakości serwis musi uzyskać wynik co najmniej 65%.

Pomyślne przejście audytu upoważnia serwis do posługiwania się znakiem Certyfikatu Jakości Michelin przez rok. Po tym czasie serwis musi ponownie przejść kontrolę jakości. Znak jest umieszczany na elewacji budynku, tak aby był widoczny dla klientów odwiedzających serwis. Dodatkowo wewnątrz umieszczona jest tablica Zobowiązanie serwisu oraz dyplom potwierdzający uzyskanie Certyfikatu.

Program certyfikacji jest prowadzony nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach Europy oraz świata. Informację o certyfikcaji poszczególnych serwisów można uzyskać na stronie www.michelin.pl.

Dowiedz się więcej

Opona Michelin odpowiedzią na zmiany klimatu
Opona Michelin odpowiedzią na zmiany klimatu

Nowa opona Michelin Alpin 5 powstała w odpowiedzi na zmiany klimatyczne w Europie, aby zapewnić bezpieczeństwo nie tylko podczas jazdy na ośnieżonych nawierzchniach, lecz także na drogach mokrych, suchych lub oblodzonych. Ze statystyk wypadków drogowych wynika, że między październikiem a kwietniem tylko 4 procent wypadków odnotowuje się podczas jazdy po śniegu, zaś najwięcej, bo aż […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!