WSOP wprowadza samoobsługowe myjnie Cleanart

, 23 lipca 2013, 10:42

Firma WSOP wprowadziła do oferty samoobsługowe myjnie Cleanart. Urządzenia te, oprócz wysokiego poziomu mycia, charakteryzują się ciekawym designem. Szeroki wybór wiat pozwala osiągnąć pożądany efekt estetyczny.

Myjnie Cleanart oferują szeroki zakres kolorów, opcji dodatkowych i akcesoriów. Klient może wybrać pomiędzy stanowiskami zadaszonymi dla pojazdów osobowych, a stanowiskami bez dachu (z żurawiem) przeznaczonymi dla pojazdów dostawczych. Modułowa konstrukcja wiat umożliwia ich łatwą rozbudowę w dowolnym momencie.

Na szczególną uwagę zasługuje designerska wiata Sferica. Dobrze prezentuje się w ciągu dnia, a dzięki przemyślanemu systemowi oświetlenia, w nocy zyskuje nowy charakter. Atrakcyjność wiaty dodatkowo podnosi oryginalny panel sterujący. Myjnię Cleanart wyróżnia także rzadko występująca u konkurencji funkcja domywania szczotką.

– „To rozwiązanie zapewnia skuteczniejsze umycie pojazdu niż przy użyciu samych tylko środków chemicznych. Dodatkowo jest ono bardziej ekologiczne, ponieważ ogranicza stosowanie bardzo agresywnych środków myjących. Szczotka wykonana jest z końskiego włosia, co zapewnia skuteczną ochronę lakieru przed zarysowaniem. W myjni Cleanart dostępne są następujące programy: mycie wysokociśnieniowe z proszkiem, domywanie szczotką, spłukiwanie wstępne, woskowanie oraz nabłyszczanie wodą osmotyczną. Na życzenie klienta istnieje możliwość rozbudowy o programy dodatkowe” – mówi Mirosław Beiner, product manager w firmie WSOP.

Poza samą usługą mycia do dyspozycji klientów mogą czekać nie tylko odkurzacze czy trzepaczki do dywaników, jak na większości tego typu obiektów. Cleanart oferuje także urządzenia do samodzielnego czyszczenia tapicerki, odświeżacze do wnętrza pojazdu czy nabłyszczacze do opon. Wszystkie one zostały zaprojektowane w stylistyce nawiązującej do designu myjni Cleanart. Razem tworzy to przyciągający oko kompleks.

– „Wiele firm prowadzących SKP wzmacnia swoją pozycję rozszerzając zakres usług. Doświadczenia wielu naszych kontrahentów pokazują, że myjnia to dobry sposób na dywersyfikację biznesu i wprowadzenie dodatkowego źródła przychodu. Dobrze dopasowana do warunków lokalnych myjnia to stabilne źródło przychodu, które znacząco poprawia zyski, przyciągając nowych klientów. Na rynku wciąż jest miejsce na nowe myjnie, a koszty inwestycji są nieco niższe, niż jeszcze kilka lat temu.” – przekonuje Jarosław Cichoń, prezes zarządu WSOP.

Myjnia w pobliżu SKP stwarza również doskonałe warunki do krzyżowego promowania usług, bo każdemu klientowi można zaoferować zarówno przegląd rejestracyjny, jak i usługi mycia. Dla samego klienta również jest to wygodna sytuacja, ponieważ w jednym miejscu może załatwić kilka spraw związanych z bieżącym użytkowaniem pojazdu. Ponadto myjnia zapewnia wyższą niż SKP cykliczność odwiedzin, a to daje sporą szansę, że klientowi szybko utrwali się przekaz reklamowy dotyczący przeglądów rejestracyjnych.

Cleanart to kolejna własna marka produktowa WSOP. W ofercie firmy znajdują się także: CERTUS (linia diagnostyczna) oraz Efficar (sprzęt dla warsztatów). Więcej informacji na stronie wsop.pl.

Dowiedz się więcej

Podróbki testerów Autocom na rynku
Podróbki testerów Autocom na rynku

Na rynku pojawiły się podróbki testerów diagnostycznych firmy Autocom. Od szwedzkiego oryginału różni je niemal wszystko: wygląd, ergonomia użytkowania, jednak przede wszystkim funkcjonalność oprogramowania i możliwość jego aktualizacji. Już kilka osób w Polsce zdążyło nabrać się na ofertę oszustów. Jedynym skutecznym sposobem ochrony przed podróbkami jest kupowanie testerów Autocom wyłącznie w pewnym źródle, np. u […]

Bębny kompozytowe w ofercie firmy WSOP
Bębny kompozytowe w ofercie firmy WSOP

Podstawową wadą stalowych bębnów rolek hamulcowych stosowanych na stacjach kontroli pojazdów jest ich duża waga, słaba odporność na działanie korozji, jak również średnia wytrzymałość warstwy antypoślizgowej. Prostym rozwiązaniem tych problemów jest zastosowanie bębnów kompozytowych. Kompozytowy bęben lepszy niż stalowy Technologia kompozytowa to nowość w konstruowaniu bębnów rolek hamulcowych. Do tej pory żadna polska firma nie […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 12 sierpnia 2013, 13:58 0 0

Super! tylko ze WSOP w czasie gdy liczy się każdy klient, a klienci liczą na najlepszą jakość mycia proponuje ładne wiaty.... To jest bardzo nieprofesjonalne i naiwne podejście. A Cleanart to nie ejst marka własna a sprzedaż średniej jakości maszyn produkowanych na Bałkanach. Dlaczego WSOP odeszło od Washteca? Chwalili że maszyny są najlepsze, gdy się okazało że są awaryjne i nie najlepsze to stworzyli nową marke? Za 3 lata znowu bedzie nowa bo ta okarze się pomyłką? Pozdrawiam

Odpowiedz