Wzrost obrotów w porównaniu do 2012 r., nowe inwestycje w technologie i otwarcie na nowe rynki. To główne osiągnięcia Grupy Metelli w 2013 roku. W 2014 firma planuje zwiększyć swój udział w krajach pozaeuropejskich i na rynkach wschodzących.
Grupa Metelli zamyka rok 2013 wzrostem obrotów na poziomie około 5% w porównaniu do poprzedniego roku obrotowego. Marki i linie produktów Grupy Metelli są obecne w ponad 90 krajach. Najistotniejsze wyniki firma odnotowała w tym roku we Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Polsce, Turcji, Białorusi, Wielkiej Brytanii, krajach skandynawskich oraz w Afryce Północnej, gdzie wzrost jest szczególnie silny. 2013 był także rokiem powstania Metelli UK, brytyjskiej filii firmy, którą założono w niespełna dwa lata od uruchomienia hiszpańskiego oddziału w 2011 roku.
W 2014 r. firma planuje zwiększyć swój udział w rynku poprzez agresywną strategię handlową, inwestując w krajach pozaeuropejskich i na rynkach wschodzących, takich jak Brazylia, Indie i Chiny.
– „Priorytetem stało się utrzymanie udziałów na rynkach, na których silnie zaznaczamy swoją obecność oraz ich wzrost na innych, przy jednoczesnym umacnianiu naszej obecność w sieci dystrybucyjnej i oddziaływaniu na struktury wewnętrzne rynku z punktu widzenia optymalizacji łańcucha dostaw, tak aby móc zaoferować najbardziej konkurencyjne i zgodne z prawem popytu ceny" – mówi Sergio Metelli, prezes grupy.
Firma prowadzi swą działalność produkcyjną całej gamy oferowanych produktów – na którą składają się pompy wody, części hamulcowe, przekładnie i części silnikowe – w trzech fabrykach z siedzibą w Cologne, we włoskiej prowincji Brescia, które zatrudniają 450 osób.
Komentarze