Metelli wprowadza tarczę hamulcową ze zintegrowanym łożyskiem

16 stycznia 2014, 14:50

Oferta części hamulcowych Metelli wzbogaciła się o tarczę hamulcową ze zintegrowanym łożyskiem, zaprojektowaną specjalnie dla tylnej osi samochodów francuskich.

Produkt to wynik złożenia tarczy hamulca, łożyska i serii dodatkowego wyposażenia, włącznie z pierścieniem ABS. Jego wyróżniającą cechą jest zintegrowane łożysko składające się z dwóch stożkowych elementów tocznych umieszczonych w otworze mocowania tarczy hamulca do piasty koła.

Tarcza hamulca ze zintegrowanym łożyskiem jest produktem, którego części nie można zdemontować ani wymienić. W przypadku zbytniego zużycia należy wymienić cały element.

Zaprojektowane przez Metelli modele tarczy hamulca ze zintegrowanym łożyskiem mogą być instalowane na tylnych osiach następujących pojazdów: Renault, Clio, Scenic, Modus, Grand Scenic, Laguna, Velsatis, Espace, Citroën C4, Peugeot 207  i  307/308.

Nr Metelli Nr Cifam Marka Zastosowanie O.E. Rok
23-0584 800-584 Renault Grand Scenic I (JM) : 1.5 DCi;1.6 16v;1.9 DCi;2.0;2.0 DCi;2.0 T. 77 01 206 328 00-08
23-0692 800-692 Renault Laguna II, SW 1.6, 1.8, 2.0, 1.9dci, 2.2dci 7701472838 / 7701713008 01-07
23-0722 800-722 Renault Clio III 2005-, Megane II Modus 1.2, 1.4, 1.6, 1.5dci, 1.9dci 7701207823 02-08 / 04-
23-0804 800-804 Renault Scenic II 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 1.9DCI 7701207898 03-10
23-0827 800-827 Citroen / Peugeot C4 / 307 1.4, 1.6, 2.0 , 1.6HDI, 2.0HDI 4246Z9 00-
23-0878 800-878 Peugeot 207 1.6, 1.6HDI 424919 / 424932 05-
23-1089 800-1089 Renault VELSATIS 2.0, 3.5, 2.2DCI, 3.0DCI 8200018407 02-
23-1394 800-1394 Peugeot 308 1.4, 1.6,1.6HDI, 2.0HDI CON CUSCINETTO 424966/ 424965 07-
23-1396 800-1396 Renault ESPACE IV / GRAND ESPACE 2.0, 1.9DCI, 2.2DCI 8200649353 02-

Inne rodzaje tarcz są obecnie w fazie rozwoju i wkrótce będą one dostępne na rynku.
 

Dowiedz się więcej

Grupa Metelli ze wzrostem obrotów w 2013 r.
Grupa Metelli ze wzrostem obrotów w 2013 r.

Wzrost obrotów w porównaniu do 2012 r., nowe inwestycje w technologie i otwarcie na nowe rynki. To główne osiągnięcia Grupy Metelli w 2013 roku. W 2014 firma planuje zwiększyć swój udział w krajach pozaeuropejskich i na rynkach wschodzących. Grupa Metelli zamyka rok 2013 wzrostem obrotów na poziomie około 5% w porównaniu do poprzedniego roku obrotowego. […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 17 stycznia 2014, 16:38 2 0

Bez sensu, bo jeśli łożysko będzie nadal dobre, kiedy zużyje się tarcza, to i tak trzeba będzie je wyrzucić.

Odpowiedz

Anonim, 17 stycznia 2014, 19:27 2 0

Widze że "kolega" jest w temacie... francuzi robią już tak od 2000 roku a firma metteli "ma nosa"... chyba czują się jak prekursor :)

Odpowiedz

Anonim, 1 kwietnia 2016, 13:12 0 -2

A świstak siedzi i zawija w złotko...Idziesz do pierwszego lepszego sklepu z łożyskami i kupujesz SAMO łożysko.Wyjąć stare, wprasować nowe - jeśli tarcza ok. - i po robocie.

Odpowiedz

Mechanik, 27 maja 2020, 14:55 1 0

To jest chore, żeby nie było możliwości wymiany samych tarcz hamulcowych. Co za francuski patent!

Odpowiedz

Cysia, 27 maja 2020, 20:15 1 0

Francuskie auta to jedno wielkie nieporozumienie ...

Odpowiedz

asdfg, 29 grudnia 2020, 8:22 0 0

W mojej pralce Beko zintegrowali elektronikę z silnikiem inwerterowym. Efekt jest taki, że nie opłaca się jej naprawiać (nie sprzedali części), a ja już więcej nic Beko nie kupię.

Odpowiedz