Oferta części hamulcowych Metelli wzbogaciła się o tarczę hamulcową ze zintegrowanym łożyskiem, zaprojektowaną specjalnie dla tylnej osi samochodów francuskich.
Produkt to wynik złożenia tarczy hamulca, łożyska i serii dodatkowego wyposażenia, włącznie z pierścieniem ABS. Jego wyróżniającą cechą jest zintegrowane łożysko składające się z dwóch stożkowych elementów tocznych umieszczonych w otworze mocowania tarczy hamulca do piasty koła.
Tarcza hamulca ze zintegrowanym łożyskiem jest produktem, którego części nie można zdemontować ani wymienić. W przypadku zbytniego zużycia należy wymienić cały element.
Zaprojektowane przez Metelli modele tarczy hamulca ze zintegrowanym łożyskiem mogą być instalowane na tylnych osiach następujących pojazdów: Renault, Clio, Scenic, Modus, Grand Scenic, Laguna, Velsatis, Espace, Citroën C4, Peugeot 207 i 307/308.
Nr Metelli | Nr Cifam | Marka | Zastosowanie | O.E. | Rok |
---|---|---|---|---|---|
23-0584 | 800-584 | Renault | Grand Scenic I (JM) : 1.5 DCi;1.6 16v;1.9 DCi;2.0;2.0 DCi;2.0 T. | 77 01 206 328 | 00-08 |
23-0692 | 800-692 | Renault | Laguna II, SW 1.6, 1.8, 2.0, 1.9dci, 2.2dci | 7701472838 / 7701713008 | 01-07 |
23-0722 | 800-722 | Renault | Clio III 2005-, Megane II Modus 1.2, 1.4, 1.6, 1.5dci, 1.9dci | 7701207823 | 02-08 / 04- |
23-0804 | 800-804 | Renault | Scenic II 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 1.9DCI | 7701207898 | 03-10 |
23-0827 | 800-827 | Citroen / Peugeot | C4 / 307 1.4, 1.6, 2.0 , 1.6HDI, 2.0HDI | 4246Z9 | 00- |
23-0878 | 800-878 | Peugeot | 207 1.6, 1.6HDI | 424919 / 424932 | 05- |
23-1089 | 800-1089 | Renault | VELSATIS 2.0, 3.5, 2.2DCI, 3.0DCI | 8200018407 | 02- |
23-1394 | 800-1394 | Peugeot | 308 1.4, 1.6,1.6HDI, 2.0HDI CON CUSCINETTO | 424966/ 424965 | 07- |
23-1396 | 800-1396 | Renault | ESPACE IV / GRAND ESPACE 2.0, 1.9DCI, 2.2DCI | 8200649353 | 02- |
Inne rodzaje tarcz są obecnie w fazie rozwoju i wkrótce będą one dostępne na rynku.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 17 stycznia 2014, 16:38 2 0
Bez sensu, bo jeśli łożysko będzie nadal dobre, kiedy zużyje się tarcza, to i tak trzeba będzie je wyrzucić.
Odpowiedz
Anonim, 17 stycznia 2014, 19:27 2 0
Widze że "kolega" jest w temacie... francuzi robią już tak od 2000 roku a firma metteli "ma nosa"... chyba czują się jak prekursor :)
Odpowiedz
Anonim, 1 kwietnia 2016, 13:12 0 -2
A świstak siedzi i zawija w złotko...Idziesz do pierwszego lepszego sklepu z łożyskami i kupujesz SAMO łożysko.Wyjąć stare, wprasować nowe - jeśli tarcza ok. - i po robocie.
Odpowiedz
Mechanik, 27 maja 2020, 14:55 1 0
To jest chore, żeby nie było możliwości wymiany samych tarcz hamulcowych. Co za francuski patent!
Odpowiedz
Cysia, 27 maja 2020, 20:15 1 0
Francuskie auta to jedno wielkie nieporozumienie ...
Odpowiedz
asdfg, 29 grudnia 2020, 8:22 0 0
W mojej pralce Beko zintegrowali elektronikę z silnikiem inwerterowym. Efekt jest taki, że nie opłaca się jej naprawiać (nie sprzedali części), a ja już więcej nic Beko nie kupię.
Odpowiedz