W pojazdach marki Hyundai z silnikami o pojemności 1.4, 1.5 i 1.6 (również 16-zaworowych) może dojść do zerwania paska rozrządu wskutek nieprawidłowego montażu rolki napinacza. Dlatego ContiTech radzi jak uniknąć tego typu awarii.
Przyczyną uszkodzenia paska rozrządu w silniku Hyundai jest nieprawidłowy montaż rolki napinającej (CT 942 K1). Aby uniknąć problemów należy zawsze sprawdzić, czy pozycja montażowa sprężyn napinających jest prawidłowa. W przeciwnym razie może dojść do niedozwolonego zetknięcia sprężyn z powierzchnią bieżną rolki napinacza i jej hamowania. W konsekwencji pasek przegrzewa się, a następnie dochodzi do jego zerwania.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 5 września 2012, 7:44 0 0
cytat z artykułu:
"bieżną rolki napinacza i jAj hamowania"
- nie czepiam się, ale zmieńcie A, na E i będzie git (oczywiście Hyundaiom to nie pomoże)
Odpowiedz
Anonim, 13 września 2012, 8:38 0 0
TO NIE TRZEBA ZAKŁADAĆ SPRĘZYNY
Odpowiedz