Wymień kompletny przegub kulowy

27 kwietnia 2012, 13:34

Gumowa osłona jest bardzo ważnym elementem części układów kierowniczego i zawieszenia. Chroni przegub kulowy przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Dlatego Delphi zaleca wymianę kompletnego przegubu kulowego.

Uszkodzony i nowy element układu kierowniczegoW przypadku gdy gumowa osłona przegubu kulowego jest rozerwana, pęknięta lub nie ma jej w ogóle, wówczas zaleca się wymianę całego elementu, ponieważ występuje duże prawdopodobieństwo, że mogło już dojść do uszkodzenia gniazda i przegubu kulowego. To z kolei grozi rozłączeniem przegubu również wtedy, gdy gumowa osłona zostanie wymieniona na nową. Wymiana całego przegubu kulowego może zapobiec przedwczesnej awarii, która mogłaby być niebezpieczna i Uszkodzona gumowa osłona przegubu kulowegobardzo kosztowna.

Po wymianie jedynie gumowej osłony a nie całej części, w elementach przegubu nadal  mogą pozostać substancje odpowiedzialne za szybkie zużycie i uszkodzenie elementu.

Przegub kulowy jest tak zaprojektowany, że aby działał prawidłowo, musi być odpowiednio nasmarowany. Przegub kulowyWadliwa osłona może spowodować, że substancja smarująca zostanie wymyta wodą, wyschnie lub zostanie zanieczyszczona kurzem, piaskiem itp. 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Promocja produktów Delphi w Hart
Promocja produktów Delphi w Hart

W maju produkty marki Delphi oferowane w firmie Hart objęte są promocją. Klienci, którzy dokonają skumulowanych zakupów części tej marki na kwotę: 800 zł netto – otrzymają zestaw upominków: plecak + czapeczka Delphi WRC 1 200 zł netto – kurtka softshell Delphi WRC   Promocja trwa od 01.05.2012 do 31.05.2012 lub do wyczerpania zapasu nagród. […]

Dlaczego warto wymieniać amortyzatory parami?
Dlaczego warto wymieniać amortyzatory parami?

Jako część najnowszej kampanii informacyjnej „Wokół Koła”, promującej wysoką jakość wykonywanych napraw, firma Delphi Automotive doradza mechanikom wymianę amortyzatorów parami, a nie wymienianie tylko jednej, uszkodzonej części. Poniżej znajdą Państwo główne argumenty. W przypadku, gdy jeden z amortyzatorów uległ awarii z powodu zużycia, należy się spodziewać, że jego odpowiednik również wkrótce się zużyje. Przy wymianie pojedynczych […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 2 maja 2012, 13:11 2 0

dziękuję ci, Delphi... teraz już wiem gdzie jet prawda

Odpowiedz

Anonim, 3 maja 2012, 20:30 0 0

Jak to?

Odpowiedz

Anonim, 4 maja 2012, 21:25 3 0

ha ha ha ha Delphi niech jeszcze napisze gdzie kupić te gumowe osłonki przegubów :-)
A ja głupi myślałem że to są wiadomości dla mechaników a tu uczy się chyba piekarzy którzy chcą naprawić swój bolid ??????

Odpowiedz

Anonim, 1 czerwca 2012, 8:41 3 0

Już w następnej odsłonie porad Delphi artykuł p.t "Rolniku myj jaja!" Zapraszamy!

Odpowiedz

anonimus, 7 stycznia 2018, 17:23 0 0

A to trzeba myć?

Odpowiedz