W celu dokonania fachowej wymiany paska rozrządu bezwzględnie konieczne jest prawidłowe ustawienie wałka rozrządu. Aby umieścić narzędzie do centrowania w rowkach wałka rozrządu, muszą zostać wymontowane i przez to zniszczone korki uszczelniające z tyłu głowicy.
Zestawy naprawcze oferowane przez producentów samochodów zawierają pasek zębaty i odpowiednie rolki napinające lub prowadzące, ale nie zawierają korków uszczelniających.
Takie produkty ma w swojej ofercie firma SWAG. Od ręki dostępne są pasujące korki uszczelniające i śruba wału korbowego w zestawach naprawczych paska zębatego. Umożliwia to szybką i tanią naprawę. Korki uszczelniające dostępne są również w oddzielnym kompletnym zestawie: SWAG 60 92 3206.
Przykładowe zastosowania przy wymianie pasków w silnikach Renault:
Do centrowania wałów krzywkowych firma SWAG zaleca używanie narzędzia centrującego KL-1280-231 firmy KLANN. U swojego partnera SWAG można uzyskać informacje na temat części zamiennych firmy SWAG.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 30 czerwca 2016, 7:48 0 0
Da się je wymontować i nie uszkodzić. Zrobiłem tak z 10 aut, z żadnego nie cieknie.
Odpowiedz