Wideowskazówki dla profesjonalistów w warsztacie

, 27 sierpnia 2014, 23:49

„Jak wymienić w fachowy sposób uszczelkę głowicy w silniku?”, „Na co zwracać uwagę przy wymianie turbosprężarki?” lub „Jak zamontować prawidłowo pierścień uszczelniający PTFE?”. Ze wszystkimi tymi pytaniami, profesjonaliści z warsztatów są konfrontowani praktycznie każdego dnia.

Zwykle do uszczelek głowicy, zestawów montażowych turbosprężarki oraz pierścieni uszczelniających są załączone instrukcje montażowe w papierowej formie. Z doświadczenia wynika jednak, że ulegają one w warsztacie, „zagubieniu” lub są wyrzucane do kosza.

Odpowiednia wiedza o prawidłowym montażu części, jest niezbędna do ich bezawaryjnego funkcjonowania w pojeździe i pomaga w uniknięciu zbędnych reklamacji, dlatego Elring rozpoczął przekazywanie know-how w formie praktycznych krótkich filmów, przybliżających konkretne przypadki montażowe. Filmy pokazują w szczegółowy sposób , wszystkie niezbędne etapy wymiany czy montażu poszczególnych części zamiennych.

Zobacz filmy techniczne Elring:

Dowiedz się więcej

Prawidłowy montaż kołnierzowego modułu uszczelniającego w pojazdach grupy VW
Prawidłowy montaż kołnierzowego modułu uszczelniającego w pojazdach grupy VW

Przedstawiamy wskazówki montażowe kołnierzowego modułu uszczelniającego z PTFE, ze zintegrowanym czujnikiem położenia wału korbowego w pojazdach Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Wał korbowy, od strony koła zamachowego, jest uszczelniony, przy użyciu kołnierzowego modułu uszczelniającego, zawierającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego. Celem działania modułu jest: funkcja uszczelniająca, rejestracja liczby obrotów, ustalenie dokładnego położenia wału, ustalenie punktu […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 31 sierpnia 2014, 18:42 0 0

Ha ha wszystko ładnie pięknie. Ciekawe jak by im poszło w realu

Odpowiedz

Anonim, 1 września 2014, 18:25 0 0

W rzeczywistości nie wymienia się uszczelek w nowych i nie używanych silnikach. Silnik przeważnie (95%) jest w samochodzie gdzie niema dojścia trzeba dodatkowe elementy demontować, a powierzchnie przylegania nieporównywalnie brudne, gdzie czyszczenie niejednokrotnie jest dużo bardziej utrudnione. Pokazanych tu powierzchni nie trzeba czyścić mechanicznie tylko odtłuścić.

Odpowiedz