Listopadowe szkolenia w Centrum Szkolenia Motoryzacji

, 29 października 2007, 0:00

Centrum Szkolenia Motoryzacji zaprasza w listopadzie na następujące szkolenia:
1. Poduszki powietrzne
2. Pompy VP-44 budowa i funkcjonowanie
3. Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla
4. Systemy Common Rail
5. Systemy wtryskowe silników benzynowych

6. Motomarketing
Szczegóły dotyczące szkoleń:

1. Systemy poduszek powietrznych SRS
Termin szkolenia: 05-06.11.2007
Zakres tematyczny:
– Zasady BHP postępowania z materiałami pirotechnicznymi;
– Zasady bezpieczeństwa przy pracach obsługowo – naprawczych pojazdów z wyposażeniem poduszek powietrznych i napinaczy pasów;

– Budowa i działanie poduszek powietrznych i napinaczy pasów bezpieczeństwa;
– Metody diagnozowania systemów poduszek powietrznych;
– Dokumentacja warsztatowa systemów elektrycznych i warunków montażu;
– Zasady i metody utylizacji pirotechniki tych systemów.

W ramach szkolenia uczestnicy kursu otrzymują:
– Pokaz deaktywacji poduszki przez odpalenie;

– Dokumentacja techniczna systemów SRS, płyta CD ROM, warsztatowe instrukcje BHP, materiały szkoleniowe;
– Zaświadczenie o szkoleniu BHP z materiałami pirotechnicznymi;

Wykładowcy: mgr inż. Piotr Guzewski
mgr inż. Jarosław Olbrycht
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 16
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00

Cena: 700 zł. Przedpłata: 400 zł

2. Pompa VP – 44 Budowa i funkcjonowanie
Termin szkolenia: 08.11.2007
Zakres tematyczny:
– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych VP-44;
– Warsztatowe metody diagnostyki podzespołów i systemu sterowania.

Wykładowca: inż. Ryszard Kędzia
Czas trwania: 1 dzień
Godziny wykładów: 9:00 – 17:00
Cena: 300 zł. Przedpłata: 150 zł

3. Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla
Termin szkolenia: 12-13.11.2007

– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych Bosch VE-M, VP, VR, Lucas EPIC, DPS i innych
– Warsztatowe metody weryfikacji podzespołów systemów EDC,oraz Common Rail firm Bosch i Delphi
– Sterowanie początkiem wtrysku, wielkością dawki paliwa; recyrkulacją spalin, ciśnieniem doładowania

Wykładowcy: mgr inż. Wojciech Pankiewicz
mgr inż. Jarosław Olbrycht
Czas trwania: 2 dni.

Liczba godzin: 24
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 400 zł. Przedpłata: 200 zł

4. Systemy Common Rail – parametry systemów i ich diagnostyka
Termin szkolenia: 14-15.11.2007
– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych Bosch VR, metody i możliwości sprawdzeń;
– Warsztatowe metody weryfikacji podzespołów systemów Common Rail, firm Delphi i Siemens;

– Budowa, działanie i parametry wtryskiwaczy różnych systemów Common Rail;
– Systemy Common Rail – parametry systemów i ich diagnostyka.

Wykładowca: inż. Ryszard Kędzia
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 24
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00

Cena: 400 zł. Przedpłata: 200 zł

5. Systemy wtryskowe silników benzynowych
Termin szkolenia: 19-23.11.2007
Elektroniczne układy zapłonowe:
– elementy układu zapłonowego: sterowniki, moduły zapłonu, świece, przewody, cewki zapłonowe, czujniki położenia wału korbowego – indukcyjne, impulsowe;
– metodyka diagnostyki układu zapłonowego.

Benzynowe systemy wtryskowe:

– budowa i działanie podstawowych systemów wtryskowych benzyny, ich czujniki i podzespoły wykonawcze, parametry i diagnostyka systemów;
– składniki emisji spalin, budowa i działanie katalizatorów i sond Lambda,
Podstawowa dokumentacja warsztatowa
– dokumentacja firmy Autodata,
– prezentacja możliwości współczesnego oprogramowania na CD-ROM.

Wykładowcy: dr inż. Karol Bednarek

mgr inż. Ryszard Regulski
mgr inż. Jarosław Olbrycht
inż. Ryszard Kędzia
Czas trwania: 5 dni.
Liczba godzin: 40
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 1.200 zł. Przedpłata: 500 zł

6. Motomarketing

Termin szkolenia: 21-22.11.2007
„Prosty i skuteczny marketing warsztatu” – szkolenie z marketingu lokalnego – cz.1:
– Specyfika usług i jej konsekwencje dla działalności serwisu
– Do kogo kierować swoje usługi – segmentacja klientów
– Po co i jak wyróżnić się wśród konkurencji
– Jak konstruować i komunikować cenę usługi

– Jakie narzędzia komunikacji marketingowej są najlepsze dla serwisu
– Rola promocji sprzedaży
– Merchandising – ekspozycja produktów i tworzenie atmosfery zakupów
– Dlaczego sprzedaż osobista jest tak ważna oraz dostosowanie oferty do konkretnego klienta
– Jak tworzyć reklamę serwisu – elementy pożądane i niekorzystne w reklamie

„Prosty i skuteczny marketing warsztatu” – szkolenie z marketingu lokalnego – cz.2:

– Marketing partnerski zamiast prostej sprzedaży usług – narzędzia lojalnościowe
– Podstawowe strategie dla serwisu samochodowego
– Konstruowanie oferty serwisu oraz produkty dodatkowe w działaniach warsztatu
– Tajemnice marketingu bezpośredniego, mailing oraz inne narzędzia
– Elementy public relations
– Marketingowa jakość usług – obsługa klienta, procesy
– Rola i sposób konstruowania standardów obsługi
– Ludzie w usługach – marketing wewnętrzny

Wykładowca: mgr Maciej Matczak
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 14
Cena: 500 zł. Przedpłata: 250 zł

Kontakt telefoniczny:
nr tel.: (061) 872 68 85
nr tel.: (061) 870 57 22

 

Komentarze

Brak komentarzy!