Szkolenia techniczne ContiTech

, 22 kwietnia 2016, 16:05

ContiTech Polska organizuje kolejną turę specjalistycznych szkoleń technicznych, realizowanych na terenie całej Polski. Szkolenia dzielą się na teoretyczne, adresowane nie tylko do mechaników, ale również do wszystkich zainteresowanych techniką samochodową, a także techniczno-praktyczne, adresowane przede wszystkim do mechaników samochodowych.

Szkolenia teoretyczne, adresowane są nie tylko do mechaników, ale również do wszystkich zainteresowanych techniką samochodową. Obejmują one aspekty związane z napędami pasowymi, problemami występującymi przy wymianie pasków, ich przyczynami oraz sposobami postępowania w takich przypadkach, a także zagadnienia odpowiedzialności prawnej i reklamacji.

Tego typu spotkania są bezpłatne. Najbliższe odbędą się w:

  • Radomiu 12.05.2016;
  • Zawierciu 13.05.2016;
  • Łomży 17.05.2016;
  • Bielsku Białej 24.05.2016;
  • Białymstoku 31.05.2016;
  • Ciechanowie 8.06.2016;
  • Gdańsku 9.06.2016;
  • Siedlcach 15.06.2016;
  • Garwolinie 22.06.2016 i
  • Wyszkowie 23.06.2016.


Specjalistyczne szkolenia techniczno-praktyczne, adresowane są przede wszystkim do mechaników samochodowych. Program całodziennego szkolenia praktycznego umożliwia –  dzięki samodzielnemu treningowi – nie tylko pogłębienie wiedzy mechaników samochodowych, ale również wskazuje na codzienne problemy w pracy z elementami napędu paskowego. Grupy liczą maksymalnie do 12 osób, koszt uczestnictwa to 350 zł netto/os.

W najbliższym czasie szkolenia praktyczne odbędą się w Gdańsku w dniach 5-6.05.2016.

Po szkoleniach każdy z uczestników otrzymuje certyfikat uczestnictwa.

Kontakt: Jacek Sozański tel. 600 032 972, mail: j.sozanski@contitech.pl, Roman Boluk tel. 662 131 171, mail: r.boluk@contitech.pl.
 

Dowiedz się więcej

Instrukcja montażu rolki napinającej w pojazdach z silnikiem 1.9 TDI
Instrukcja montażu rolki napinającej w pojazdach z silnikiem 1.9 TDI

W zestawach wymiany rozrządu CT1028K3/WP1-5 do silnika 1.9 TDI, zawleczka blokująca (T10115) jest dostarczana w opakowaniu zestawu luzem i nie jest umieszczona w rolce napinającej. Dlaczego? Zawleczka jest wykorzystywana do zablokowania położenia zamontowanej rolki napinającej w czasie obrotu całkowicie do tyłu – w taki sposób, aby pasek mógł być zdemontowany z napięciem maksymalnie obniżonym. Zawleczka […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!