Koncept warsztatowy ZF pro[Tech] już w Polsce

, 27 lipca 2018, 12:51

Na polskim rynku zadebiutował koncept warsztatowy ZF [pro]Tech, który zapewni partnerom warsztatowym kompleksowy dostęp do technologii stosowanych w produktach marek koncernu ZF: LEMFÖRDER, SACHS czy TRW.

ZF [pro]Tech to długofalowy koncept warsztatowy, który właśnie wystartował. W ramach członkostwa podstawowego ZF [pro]Tech start uczestnicy po uiszczeniu opłaty początkowej otrzymają instrukcje montażowe zgodne ze specyfikacjami pojazdów, katalogi części online, wsparcie techniczne dedykowanej infolinii oraz dostęp do platformy. Istnieje również możliwość otrzymania dostępu do specjalistycznych szkoleń oraz akcji serwisowych producentów, po wykupieniu odpowiednich opcji.

Dla wymagających ZF przygotował również opcję ZF [pro]Tech plus, w ramach której firma zaoferuje ponadstandardowy sposób wsparcia. Opcja ta jest płatna. W jej skład wchodzi jednorazowa opłata początkowa w wysokości 100 złotych netto oraz roczna opłata członkowska w kwocie 599 złotych netto. Co dostajemy w zamian?

Między innymi wsparcie eksperta na miejscu w warsztacie partnera i dostęp do  informacji serwisowych OEM, np. o akcjach serwisowych prowadzonych przez globalnych producentów samochodów. Warsztat zostanie oznaczony znakiem ZF [pro]Tech plus, ponadto raz w roku partnerzy otrzymują możliwość uczestniczenia w dwudniowym, zaawansowanym szkoleniu technicznym.

W chwili obecnej rejestracja do ZF [pro]Tech jest otwarta i całkowicie darmowa dla dotychczasowych członków konceptów TRW Auto Serwis oraz Original Sachs Service. Wszelkie opłaty będą pobierane dopiero od 2019 roku, ponieważ wtedy startuje kompleksowa oferta szkoleniowa. Aby jednak sprostać oczekiwaniom naszych klientów, jesienią tego roku zaoferujemy dwa bezpłatne szkolenia. Należy pamiętać, że liczba miejsc będzie ograniczona, natomiast o udziale zdecyduje kolejność zgłoszeń. O rozpoczęciu zapisów będziemy informować na bieżąco.

Zachęcamy do odwiedzenia strony protech.zf.com oraz śledzenia najnowszych informacji o koncepcie.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Jublex, 4 sierpnia 2018, 10:20 1 0

Bardzo dobrze że taki koncept powstaje

Odpowiedz