Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
24.04 Beyond GREENANCE KIT – w stronę bardziej zrównoważonej przyszłości 24.04 Masy uszczelniające firmy Elring – niedościgniony oryginał 24.04 Konkurs Magneti Marelli 24.04 Jak kształtuje się oferta serwisu układu klimatyzacji w polskich warsztatach? 24.04 Hutchinson: Twój niezawodny dostawca części motoryzacyjnych

Bosch Car Service

30 lat na rynku!

Co jest kluczem do wieloletniej działalności warsztatu? – Sednem sprawy jest kontakt z klientem. Jego satysfakcja jest dla nas istotna. Być może dlatego klienci pozwalają nam tak długo być na tym rynku – mówi Janusz Zachorski, współwłaściciel serwisu Zachorscy w Kutnie.

Wyniki finansowe Grupy Bosch w Polsce

Grupa Bosch osiągnęła w Polsce w 2017 roku obroty w wysokości 5,2 mld złotych, co oznacza 5-procentowy wzrost obrotów w porównaniu do poprzedniego roku.

Historie sukcesu: Bosch Car Service Maciejewski

Mam poczucie, że jestem w elitarnej sieci, która wybiega w przyszłość – mówi Mirosław Maciejewski, właściciel Bosch Service Maciejewski

Duże, niezależne warsztaty sprawdzone przez ekspertów

Przedstawiciele dużych, niezależnych serwisów samochodowych deklarują, że zależy im przede wszystkim na zadowoleniu klientów i stałym poszerzaniu zakresu usług. Jak rozwija się rynek dużych warsztatów sprawdziła firma Dekra Polska Sp. z o.o. w ramach trzeciej edycji konkursu „Bezpieczny Warsztat”, organizowanego przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

Cechy charakterystyczne średnich niezależnych warsztatów

W listopadzie 2017 r. poznaliśmy zwycięzców 3 edycji konkursu „Bezpieczny Warsztat”. W ramach inicjatywy niezależne serwisy podzielono na trzy kategorie: małe, średnie i duże. Jak wynika z audytów przeprowadzonych przez firmę Dekra Polska Sp. z o.o., średniej wielkości warsztaty, posiadające od 4 do 6  stanowisk naprawczych, świadczą wysokiej jakości usługi i dobrze wiedzą, jak sprostać […]

Mały warsztat z dużym potencjałem

W małych warsztatach drzemie duży potencjał – udowadniają to wyniki audytów przeprowadzonych przez firmę Dekra w ramach konkursu „Bezpieczny Warsztat”. Z zaprezentowanych danych jasno wynika, że małe, niezależne serwisy stawiają na rozwój i są bezpieczne.

Niezależne warsztaty zaudytowane. Znamy ich mocne i słabe strony

Wszystkie zamawiają części poprzez system internetowy oraz dbają o komfort swoich klientów; niemal 100% z nich korzysta z urządzeń diagnostycznych z aktualnym oprogramowaniem. Teraz znają swoje mocne oraz słabe strony i wiedzą, jak rozwinąć działalność. Mowa o warsztatach, które wzięły udział w 3 edycji konkursu „Bezpieczny Warsztat”.

Nie ma męskiej czy damskiej branży – relacja z kongresu kobiet na XII KPiRM

Na XII Kongresie Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego odbyła się po raz pierwszy sesja dotycząca kobiet pracujących w branży motoryzacyjnej.

Kto zwycięży w konkursie Bezpieczny Warsztat?

Chociaż konkurs „Bezpieczny Warsztat” został już rozstrzygnięty, na oficjalną prezentację wyników musimy poczekać do 8 listopada. Wtedy to, podczas 12 edycji Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych wskaże najbezpieczniejsze, niezależne warsztaty samochodowe w Polsce w trzech kategoriach: warsztat mały, średni i duży.

Bosch Car Service to jedna z najstarszych na świecie sieci warsztatowych. Pierwszy warsztat naprawczy spółki Bosch AG został założony już w 1921 r. w Hamburgu. W kolejnych latach zdecydowano się otwierać kolejne placówki pod szyldem Bosch, co doprowadziło do zrzeszenia łącznie ponad 15 tys. serwisów w 150 krajach. W Polsce koncept Bosch Car Service jest obecny od lat 90. XX wieku. Warsztaty sieci oferują kompleksowy serwis aut wszystkich marek, świadcząc wysoki poziom usług. Poziom standaryzacji serwisów Boscha jest zbliżony do serwisów autoryzowanych. Więcej informacji o Bosch Car Service można znaleźć w artykułach z tej kategorii.