Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
30.04 Problem z odpaleniem silnika w samochodzie Opel Astra K 30.04 Senat zajął się badaniami technicznymi pojazdów. Czy zmiany w przeglądach zajdą już wkrótce? 30.04 Problem uszkodzonej tarczy sprzęgłowej w silnikach 3.0 HDi [FILM] 29.04 Chcesz przetestować auto elektryczne? Już wkrótce EV Experience w Modlinie. 29.04 Klonowanie numerów VIN coraz bardziej popularne! Jak się przed tym zabezpieczyć?

SKF

Uszkodzone łożysko w kole. Przyczyny usterki i diagnostyka

Łożyska w kole to elementy, które powinny wytrzymać cały okres eksploatacji samochodu. W rzeczywistości, istnieje wiele czynników, które negatywnie wpływają na ich trwałość. Jak sprawdzić łożysko w kole? Jakie są objawy ich uszkodzenia?

SKF przedstawia nową grupę produktową w swojej ofercie

Na targach Automechanika we Frankfurcie firma SKF zaprezentowała nowości w swoim portfolio – elementy układu kierowniczego i zawieszenia. 

SKF na targach Automechanika 2018

SKF na targach Automechanika 2018 we Frankfurcie zaprezentowało m.in. rozwiązania z zakresu łożysk kulowych.

Awaria pompy cieczy chłodzącej – przyczyny i diagnostyka

Pompa cieczy chłodzącej, zwana popularnie „pompą wody”, to istotny element osprzętu silnika. Jej awaria może spowodować przegrzanie silnika. Usterka pompy cieczy chłodzącej zwykle jest jednak następstwem zaniedbań serwisowych np. w postaci braku terminowej wymiany napędu paskowego. Jak rozpoznać objawy awarii i jak postępować, by przedłużyć jej żywotność?

Awaria rozrządu łańcuchowego – przyczyny i diagnostyka

Układ rozrządu napędzany łańcuchem to sprawdzone rozwiązanie technologiczne, które wykorzystuje wielu producentów samochodów. Nie oznacza to jednak, że nie dotyczą go awarie. Dowiedz się, jakie są objawy uszkodzonego napinacza lub wyciągniętego łańcucha rozrządu. 

Nowy element w zestawie piasty koła SKF do Volvo

Firma SKF zmodyfikowała zawartość zestawu piasty koła VKBA 6543. Jest to odpowiedź na nowe zalecenia serwisowe w wybranych modelach Volvo.

Istotne zmiany w łożyskach i piastach kół SKF

Firma SKF zaktualizowała swoją ofertę na aftermarket w zakresie łożysk i piast kół. Pozycje te przeznaczone są do samochodów osobowych i pojazdów ciężarowych, w tym konstrukcji naczep z osiami SAF.

Sześć zasad profesjonalnej wymiany paska rozrządu

Układ sterowania rozrządem silnika to jeden z niewielu elementów konstrukcji, który wymaga prawidłowego utrzymania, by kierowca nigdy nie musiał szukać pomocy mechanika w razie awarii. Oto 6 zasad, których przestrzeganie gwarantuje brak przykrych niespodzianek ze strony rozrządu.

Nowe referencje SKF na aftermarket

Blisko 30 nowych referencji powiększyło ofertę SKF do samochodów osobowych. Wśród nich są pompy wody, napinacze paska rozrządu oraz elementy zawieszenia do wielu popularnych na polskim rynku modeli.

SKF to jeden z najbardziej znanych na świecie producentów łożysk tocznych. Firma opracowuje, konstruuje i masowo produkuje łożyska, uszczelnienia oraz systemy smarowania. Duża część produkcji firmy jest związana z rynkiem motoryzacyjnym. Szwedzka marka dostarcza łożyska na pierwszy montaż do fabryk samochodów, a także na rynek wtórny części (aftermarket). Od pewnego czasu, SKF poza łożyskami dostarcza także części układu rozrządu, takie jak paski i pompy wody. O skali działalności firmy świadczy posiadanie przez nią ponad 100 fabryk w różnych częściach świata (oczywiście nie wszystkie z nich zajmują się produkcją na potrzeby motoryzacji). Katalog łożysk i innych produktów SKF jest stale poszerzany. O produktach firmy można przeczytać więcej w artykułach z tej kategorii.