Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
20.12 Te przepisy mogą zahamować polski przemysł motoryzacyjny 19.12 Naprawa tapicerki w samochodzie po zalaniu – ten temat budzi kontrowersje 18.12 Jakie oprogramowanie do zarządzania warsztatem? Ankieta. 18.12 Nowy katalog wyposażenia warsztatowego Magneti Marelli 18.12 Inspekcja uszkodzonego alternatora. Dlaczego należy szukać śladów oleju?

Petronas

Oleje dla samochodów hybrydowych. Czym różnią się od dotychczas znanych olejów?

Z uwagi na charakterystykę pracy, silnik w samochodzie hybrydowym wymaga smarowania olejem o konkretnych właściwościach. Z uwagi na fakt stale rosnącej liczby samochodów z napędem hybrydowym na polskich drogach eksperci PETRONAS wyjaśniają, jaka przyszłość czeka napędy konwencjonalne i dlaczego silniki hybrydowe potrzebują innego oleju.

Marka olejowa otworzyła swój pierwszy flagowy warsztat w Polsce

Sieć partnerska marki znanej z torów F1 rozrasta się, a w czwartek 20 kwietnia firma uroczyście otworzyła pierwszy flagowy warsztat w kraju.

Eksperci PETRONAS podsumowują rok 2022 w branży napraw pojazdów

W 2022 r. do sieci warsztatów partnerskich PETRONAS dołączyły kolejne 82 serwisy, co daje niemal 30% wzrost w porównaniu do 2021 r. Eksperci marki wyjaśniają, jak ewolucja oczekiwań konsumentów wpływa na działalność całej branży.

Nagrywanie usterek w warsztatach – Petronas testuje rozwiązanie GarageView

Producent środków smarnych Petronas przedstawił narzędzie GarageView, które ma pomóc warsztatom w polepszeniu komunikacji z klientami, w tym przyspieszaniu ich decyzji dotyczących napraw pojazdów. Testy przeprowadzone m.in. w Polsce wyglądają obiecująco.

Petronas chce pomóc w digitalizacji warsztatów – wywiad

Petronas, jako marka środków smarnych, zadebiutował szerzej na polskim rynku napraw 4 lata temu. Marka znana szczególnie miłośnikom Formuły 1 postanowiła znaleźć swoich odbiorców na aftermarkecie. Od tego czasu oleje tej firmy zaczęły pojawiać się w polskich warsztatach. O rozwoju Petronas Polska, środków smarnych, jak i samych warsztatów rozmawialiśmy z Adamem Boberem, Head of Market […]

PETRONAS rozwija sieć dystrybutorów regionalnych

Petronas Lubricants kontynuuje strategię budowania sieci dystrybucyjnej w Polsce opierając się na współpracy z regionalnymi dystrybutorami części zamiennych oraz akcesoriów samochodowych. Firma sięga po dystrybutorów lokalnych z dobrą znajomością rynku, z którymi wspólnie buduje Partnerską Sieć Warsztatów Petronas.

Petronas wprowadził nową linię olejów silnikowych Syntium

Producent środków smarnych Petronas wprowadził nową linię olejów silnikowych Syntium z technologią CoolTech+ stworzoną z myślą o zwiększaniu wydajności cieplnej, kontrolowaniu rozpraszania ciepła z silnika i zmniejszaniu emisji ze zużycia paliwa przez wymagające, nowoczesne silniki pojazdów osobowych, w tym hybrydowe.

PETRONAS Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw MOYA

PETRONAS Lubricants Polska rozpoczął współpracę z siecią stacji paliw MOYA. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych PETRONAS Syntium z technologią CoolTech.

PETRONAS Syntium – by silnik był trwalszy

Na drogach jest coraz więcej samochodów, a to oznacza, że coraz większe są także korki, z którymi muszą się mierzyć kierowcy w miastach. Ciągłe zatrzymywanie się i ruszanie to nie są łatwe warunki dla silnika, dlatego tak ważny jest właściwy wybór oleju. Warto sięgnąć po olej, który zapobiega przegrzaniu się silnika, skąd tylko krok do […]

Olej? Z warsztatu lub sklepu motoryzacyjnego

27% kierowców nie wie, jaki olej ma w silniku swojego samochodu – tak wynika z badania, które na zlecenie marki Petronas przeprowadził Instytut ARC Rynek i Opinia w 2019 roku. Na szczęście z pomocą przychodzą mechanicy – aż 71% ankietowanych deklaruje, że właśnie od nich czerpie wiedzę o olejach.

Petronas jest malezyjskim koncernem gazowym i naftowym, założonym w latach 70. XX wieku. Całość udziałów firmy znajduje się w rękach rządu Malezji. Petronas prowadzi wiele działań w dziedzinie przemysłu naftowego i gazowego. Do jego największych dokonań należy zaawansowana produkcja baz olejowych, opartych na skroplonym gazie ziemnym, w tym gazie wcześniej spalonym. Na rynku polskim Petronas jest znany głównie za sprawą bogatej gamy olejów silnikowych oraz działań sponsorskich (głównie współpracy z Mercedesem AMG) w dziedzinie motorsportu. W europejskiej ofercie Petronas poza olejami silnikowymi znajdziemy także m.in. oleje przekładniowe i płyny chłodnicze. Więcej informacji na temat oferty marki można znaleźć w artykułach opublikowanych w tej kategorii.