Marka olejowa otworzyła swój pierwszy flagowy warsztat w Polsce

26 kwietnia 2023, 12:45

Sieć partnerska marki znanej z torów F1 rozrasta się, a w czwartek 20 kwietnia firma uroczyście otworzyła pierwszy flagowy warsztat w kraju.

Flagowy warsztat PETRONAS otwarty

Auto Service Rondo w Kaliszu zrobiło kolejny krok w partnerstwie z PETRONAS i zyskało odświeżony, emeraldowy wizerunek. Dalszy rozwój liczącej ponad 400 warsztatów sieci stanowi priorytet dla marki w Polsce.

Auto Service Rondo to znany i ceniony punkt na motoryzacyjnej mapie Wielkopolski. Obecny na rynku od 50 lat warsztat trwale wpisał się w krajobraz Kalisza. Kiedyś filia Polmozbytu, dzisiaj niezależne przedsiębiorstwo prowadzone przez dawnych pracowników. To właśnie tutaj kaliszanie odbierali swoje pierwsze samochody, takie jak Fiaty 125p i 126p, czy FSO Polonez. Sentyment okolicznych mieszkańców to niejedyny atut AS Rondo. Warsztat dysponuje 20 stanowiskami i trzema tysiącami mkw powierzchni roboczej pod dachem. Na terenie firmy funkcjonują także dwie stacje kontroli pojazdów, które co roku odwiedzają kaliscy kierowcy. Firma pełni także ważną funkcję społeczną w Kaliszu, od dziesiątek lat współpracuje z miejscowym technikum samochodowym. Uczniowie mogą odbywać tutaj praktyki pod okiem doświadczonych fachowców.

AS Rondo to kultowe miejsce na mapie Kalisza, niejeden mieszkaniec miasta i okolic odbierał tutaj swój wyczekiwany samochód. Przez lata pomogliśmy wykształcić setki, jak nie tysiące mechaników, którzy dzisiaj pracują w całym regionie. Współpraca z globalną marką, taką jak PETRONAS, to dla nas szansa na dalszy rozwój i krok naprzód. Dzięki specjalistycznym szkoleniom nasi fachowcy otrzymują wiedzę na temat serwisowania nowoczesnych samochodów, zarówno tych o tradycyjnym napędzie, jak i hybryd i elektryków wyjaśnia Andrzej Anczykowski, dyrektor zarządu AS Rondo.

Priorytety PETRONAS w Polsce

Firma PETRONAS od 2017 roku rozwija swoją sieć warsztatów partnerskich, która obecnie liczy ponad 400 placówek rozsianych po całym kraju. Najwięcej współpracujących z marką punktów możemy spotkać w województwach na mapie Małopolski, Mazowsza i na Śląsku. Przewaga regionów południowych i centralnych stanowi pewne wyzwanie dla polskiego oddziału PETRONAS. Dlatego firma aktywnie skupia się na rozwijaniu swojej obecności w północno-wschodnich województwach naszego kraju.

Równolegle do pozyskiwania nowych partnerów, marka dąży do ograniczenia swojego wpływu na środowisko naturalne. Jednym z takich działań jest wprowadzenie do Polski nowoczesnych opakowań w technologii Bag In Box, których premiera odbyła się podczas uroczystego otwarcia AS Rondo. Kartonowe pudełka z wytrzymałym foliowym wkładem zdecydowanie lepiej nadają się do recyklingu. W porównaniu do tradycyjnych butelek zużycie plastiku spada o 92 procent. Ponadto, do produkcji opakowań BIB potrzeba o 85% zasobów mniej, a to znaczące oszczędności.

Współpraca i środowisko to dwa hasła, które będą towarzyszyć nam w nadchodzących latach. Partnerstwa z warsztatami i dystrybutorami pozwalają nam zwiększać obecność marki w Polsce i zapewnić większą dostępność naszych produktów. Jednocześnie nie zapominamy o naszym otoczeniu, dlatego równolegle rozwijamy technologie zmniejszające emisje spalin nawet o 3%, optymalizujemy nasze procesy, tak by ograniczyć ich szkodliwość dla otoczenia. Premiera opakowań Bag In Box to jeden z istotnych kroków, który przybliża nas do zerowej emisji netto – mówi Adam Bober, Dyrektor Zarządzający PETRONAS w Polsce.

Huczne otwarcie to początek

W czwartkowe przedpołudnie uwagę kaliszan zwrócił niemal 1000-konny Nissan w kolorze fuksji, prowadzony przez Karolinę Pilarczyk. Sunący w kontrolowanym poślizgu pojazd wzbudzał zainteresowanie zaproszonych gości i okolicznych mieszkańców. Po przejażdżkach stanowiących atrakcję dla uczestników imprezy, dokonano tradycyjnego przecięcia zielonej wstęgi. Następnie licznie przybyli goście wysłuchali panelu dyskusyjnego poprowadzonego przez redaktora Pawła Figla z Radia Centrum. Zgromadzeni eksperci przedstawili wizję rozwoju AS Rondo. Adam Bober opowiedział o planach rozwoju sieci partnerskiej. Karolina Pilarczyk podzieliła się spostrzeżeniami na temat użytkowania produktów marki. Danuta Michałus-Sokołowska przedstawiła ambitne cele klimatyczne PETRONAS, a gospodarz – Andrzej Anczykowski zdradził nieco szczegółów współpracy z marką.

Współpraca z AS Rondo to ważny element strategii rozwoju obecności naszej marki w Polsce. To pierwszy i zdecydowanie nieostatni warsztat flagowy w kraju. Jesteśmy w stałym kontakcie z serwisami, szykujemy także szereg wydarzeń motorsportowych dla mechaników z naszej sieci. Więcej szczegółów zakomunikujemy już wkrótce ­– zdradza Danuta Michałus-Sokołowska, marketing menadżer PETRONAS.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!