Hella
Firma Hella informuje o w prowadzeniu do swojej oferty nowego, owalnego modułu świetlnego FF40. Dostępne są one jako dodatkowe światła dalekosiężne, jako lampy przeciwmgłowe oraz jako lampy dzienne. Dają one tunerom, wytwórcom krótkoseryjnych pojazdów oraz kierowcom kochającym indywidualizację duże możliwości stylizowania przednich pasów pojazdów. Lampy dzienne FF40: wyraźnie mniejsze od dostępnych dziś na rynku lamp […]
Hella Polska Sp. z o.o. została „Sales Company of the Year” w koncernie Hella za rok obrotowy 2006/07. Hella Polska zdobyła największą liczbę punktów wśród 19 biorących udział we współzawodnictwie siostrzanych firm Helli z całego świata. Punkty przyznawane są w 8 kategoriach charakteryzujących stały rozwój przedsiębiorstwa i działanie zgodne ze strategią firmy (m.in. działania marketingowe). […]
Biało-czerwone akcesoryjne lampy tylne zespolone dla BMW serii 3 Hella opracowała nowe, biało-czerwone, akcesoryjne tylne lampy zespolone do aktualnego BMW serii 3 (E 90). Gładkoszybowy design i światłowodowa optyka to cechy charakterystyczne tej czteroczęściowej lampy. Posrebrzana żarówka kierunkowskazu doskonale się wpasowuje w białą część lampy i wytwarza barwę sygnalizacyjną tylko podczas funkcjonowania. Lampa taka cechuje […]
Wraz z nowym „Data and Diagnostic System” (Hella DDS) firma Hella uwzględnia postępujący rozwój techniki samochodowej, a przez to oczekiwania niezależnych warsztatów. Całościowy pakiet „Hella Data and Diagnostic System” stanowi połączenie danych technicznych pojazdów samochodowych (Hella DDS 100) oraz urządzenia do diagnostyki sterowników (Hella DDS 200). Włączenie dodatkowo dostępu do katalogu części zamiennych Helli powoduje, […]
Hella zostanie wyłącznym dystrybutorem produktów Visteon Aftermarket Europe w zakresie oświetlenia. Behr Hella Service przejmie wprowadzanie do sprzedaży produktów z zakresu systemów termicznych. Od stycznia 2008 r. Hella i Behr Hella Service JV przejmą dystrybucję produktów Visteon Corporation na niezależnym rynku części zamiennych w Europie. Hella przejmie od Visteon’s European Aftermarket Business w Kerpen (Niemcy) […]
Coraz więcej producentów pojazdów oraz ich komponentów wymaga, aby przy wykonywaniu prac serwisowych prowadzić i dokumentować również płukanie układu klimatyzacji. Jego czystość jest warunkiem koniecznym do tego, aby zapobiegać awariom powstałym wskutek zanieczyszczeń i zapewnić niezawodne funkcjonowanie. Tylko pod tym warunkiem roszczenia gwarancyjne mogą zostać uznane. Jeżeli komponenty układu klimatyzacji są wadliwe (np. zużyty filtr-osuszacz, […]
W dzisiejszych czasach diody świetlne (LED) coraz częściej są wykorzystywane także jako źródła światła dla funkcji sygnalizacyjnych z przodu pojazdu. W nadchodzących latach ten trend będzie coraz silniejszy. Pierwsze lampy główne w pełni oparte na LED, wytwarzające zarówno światła mijania, jak i drogowe, będą na rynku już w roku 2008. Diody LED wytwarzające białe światło […]
Hella rozpoczęła produkcję trzech zupełnie różnych systemów wsparcia kierowcy. Jest to: asystent zmiany pasa, kamera cofania i tempomat z kontrolą odległości ACC. W opracowaniu są kolejne systemy. Hella kładzie specjalny nacisk na technologię czujników opartych na kamerach. Ciągłemu rozwojowi systemów wsparcia kierowcy towarzyszy unijna kampania poprawy bezpieczeństwa na drogach, celem której jest doprowadzenie do zmniejszenia […]
Od 24 sierpnia do 2 września 2007 w hali 13, na stoisku nr A.03 na Caravan Salon Dusseldorf 2007 Hella zaprezentuje swoje nowe możliwości. Przykładowo 90 mm moduły reflektorów głównych serii Premium i Performance dają możliwości zastosowania dla designerów i producentów przy zachowaniu wydajności świetlnej zarówno dla instalacji 12 V i 24 V. Hella pokaże […]
Akademia Bezpiecznego Samochodu jest kampanią zainicjowaną przez firmy działające w branży motoryzacyjnej. Głównym celem kampanii jest uświadomienie uczestnikom ruchu drogowego związku pomiędzy stanem technicznym samochodu a bezpieczeństwem. Tylko 25% polskich kierowców odwiedza warsztat samochodowy w celu kontroli stanu technicznego pojazdu, a 65% z nich korzysta z usług mechanika dopiero wtedy, kiedy samochód jest już zepsuty. […]