Rozpoczęła się kampania marketingowa Monroe, która ma przypominać użytkownikom i pracownikom warsztatów, że amortyzatory i części zawieszenia – podobnie jak inne produkty konsumpcyjne – też się zużywają i wymagają wymiany.
Kampania „Wszystko Się Starzeje. Nawet Twoje Amortyzatory” pokazuje, że amortyzatory zużywają się, podobnie jak banany, buty czy opony.
– „To nie żaden sekret, że konsumenci często nie zastanawiają się nad stanem swoich amortyzatorów, głównie z tego powodu, że są one ukryte wewnątrz pojazdu. Kampania »Wszystko Się Starzeje« przypomina, że amortyzatory także się zużywają, a gdy tak się stanie, może to zaważyć na bezpieczeństwie pojazdu” – tłumaczy Alex Gelbcke, Tenneco Wiceprezes i Dyrektor Generalny, Aftermarket EMEA – „Właśnie dlatego jest tak ważne, aby pracownicy warsztatów przeprowadzali częste kontrole układów zawieszenia w każdym pojeździe oraz zalecali wymianę zużytych amortyzatorów po przejechaniu 80 000 kilometrów.” – dodaje.
– „Chcemy zmaksymalizować preferencje użytkowników dla produktów Monroe, zachęcając ich jednocześnie do troski o własne bezpieczeństwo poprzez wykonywanie regularnych przeglądów układów kontroli jazdy.” – mówi Gelbcke – „Pomoże to także w nawiązaniu silniejszych relacji pomiędzy właścicielami pojazdów a warsztatami sprzedającymi i instalującymi produkty Monroe.” – wyjaśnia.
Kwestia przeglądów układów kontroli jazdy jest także poruszana podczas mobilnej kampanii „Tenneco w Trasie”.
Faktyczny kilometraż może zależeć od umiejętności kierowcy, rodzaju pojazdu oraz od warunków na drodze i warunków prowadzenia pojazdu.
Więcej informacji o nowej kampanii można uzyskać u dostawców amortyzatorów marki Monroe lub na stronie www.monroe.com. Kampanii „Tenneco w Trasie” poświęcona jest strona www.tennecoontour.eu.
Komentarze