Amortyzatory i sprężyny zawieszenia Magnum Technology otrzymały certyfikaty na znak bezpieczeństwa „B” oraz zgodności z Warunkami Technicznymi PIMOT.
Certyfikaty dla Magnum Technology
Jakość produktów została potwierdzona przez niezależny ośrodek badawczy. W ramach badań certyfikacyjnych każdy z produktów przeszedł serię testów: wytrzymałościowych, funkcjonalnych i materiałowych. Ich wyniki spełniają każde z wymagań.
Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej w przypadku amortyzatorów, jak i sprężyn zawieszenia producent nie musi certyfikować swoich produktów. Sam określa kryteria dotyczące badań i kontroli jakości, tak aby części były porównywalne jakościowo do części oryginalnych. W przypadku badań produktów Magnum Technology przy pomocy oprogramowania QDA (używanego przez producentów samochodów oraz części: VW-AUDI, Mercedes, Bosch) opisano parametry krytyczne dla jakości i bezpieczeństwa. Na bazie współpracy z PIMOT, ITS i Politechniką Warszawską firma opracowała metody badawcze, które pozwalają na skuteczne sprawdzanie części z każdej partii produkcyjnej.
Testy, jakim PIMOT poddał amortyzatory i sprężyny Magnum Technology to m.in. sprawdziany wytrzymałościowe. Amortyzator montowany jest w komorze termicznej, a następnie po rozgrzaniu poddawany jest cyklicznemu rozciąganiu i ściskaniu. Przy częstości 240 cykli/minutę rozgrzewa się do temperatury 90°C. Są to ekstremalne warunki dla każdego amortyzatora, w których musi wytrzymać milion cykli. Istotne są także testy materiałowe. W jednym z nich sprężyna zawieszenia krojona jest na kawałeczki, które po inkludacji i polerowaniu sprawdzane są pod mikroskopem w celu wykrycia niezgodności w strukturze metalograficznej materiału. Dopiero pod odpowiednim powiększeniem można wykryć wtrącenia niemetaliczne, mikropęknięcia i nieprawidłowości w obróbce cieplno-chemicznej stali sprężynowej. Warunkiem udzielenia certyfikatu bezpieczeństwa i zgodności jest pomyślne przejście wszystkich testów przez wszystkie badane próbki.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 9 marca 2013, 8:49 3 0
Testy kontrole jakości ,a po tygodniu sprężyny te" usiądą " bardziej niż stare.
Odpowiedz
Anonim, 10 marca 2013, 12:13 3 0
Przecież te amortyzatory to na półce w pudełku już ciekną
Odpowiedz
Anonim, 12 marca 2013, 14:19 0 -1
Całkiem fajny produkt za dobrą kasę, zakładałem parę razy i uważam, że nie warto przepłacać. Teraz to i tak wszysko to samo.
Odpowiedz
Anonim, 14 marca 2013, 14:43 0 -2
Również polecam, bardzo dużo ich sprzedaję i rzadko wracają !
Odpowiedz
Anonim, 17 lipca 2013, 0:17 2 -1
No sroki ale w taksówce passat b4 to wytrzymały 4 miesiące , potem był problem z demontazem , ampul objechał się na okrągło , tloczysko pordzewialo , tak wylaly że nie było już grama oleju . Marny towar .
Odpowiedz
Anonim, 27 sierpnia 2013, 14:58 0 -1
Montowałem w paru samochodach, nie ma problemów. Chodzą jak inne droższe, po co przepłacać. Do tego dają długą gwarancję, więc nie narzekajcie...
Odpowiedz
Anonim, 11 lutego 2014, 21:18 0 -2
świetne są te Magnumy. jakość się bardzo poprawiła . zrobiłem na nich już 40 tys i sprawność ciągle na najwyższym poziomie. polecam
Odpowiedz
Opel, 14 lutego 2017, 19:53 1 0
Kupiłem Magnum technology na tył Opel Corsa po przejechaniu 600km prawy 50℅ zużycia , lewy 30℅ zużycia, badziewie chińskie !!!!!!!
Odpowiedz
Darek, 14 października 2018, 21:40 3 0
Też kupiłem a raczej mi doradzili w sklepie że są też dobre amory na tył magnum technologii ... zamiast pozornej marki KYB, i po zamontowaniu jest szok amorki zachowują się ja stare zużyte tył mi skacze bardzo miękkie czegoś takiego w życiu bym nie pomyślał że mógł sprzedawać takie słabe części . Miałem je tylko dzień , bo nie dało sie na nich jezdzic. Nie wiem czy mi takie się trawiły ale , ale nie polecam .
Odpowiedz