Ponad 85 procent produktów TRW, które zostały dostarczone przez firmę w 2011 roku, posiada obecnie unikalny kod 2D na etykiecie opakowania produktu, co pomaga w walce z handlem podróbkami. Po zeskanowaniu kodu możliwe jest sprawdzenie pochodzenia i wiarygodności każdego produktu, dzięki czemu klienci TRW Automotive Aftermarket mogą mieć pełne zaufanie co do najwyższej jakości części znajdującej się w opakowaniu.
Każdy kod 2D TRW jest unikatowy i zawiera numer seryjny oraz informację nt partii produkcyjnej. Oznacza to, że za pośrednictwem etykiety, można prześledzić drogę paczki aż do osoby drukującej etykietę włącznie, a także sprawdzić czas i miejsce jej oznaczenia. Wszystkie etykiety są zgodne z obowiązującymi przepisami w zakresie danych towarowych.
Skanowania kodów dokonuje się za pośrednictwem komputera i skanera podłączonego do internetu lub przy pomocy telefonu komórkowego. Jeżeli skanowanie potwierdzi zgodność kodu z informacjami przechowywanymi w bazie danych o produktach ,,TecIdentify”, prowadzonej przez TecCom – ukaże się komunikat potwierdzający autentyczność części; w przeciwnym razie, pojawi się komunikat ostrzegawczy.
– ,,Rozwiązanie problemu produktów podrabianych jest dziś ważnym obszarem zainteresowania TRW. Chcemy mieć pewność, że produkty dostarczone pod naszą marką to niezawodne, najwyższej jakości części, zgodne z oczekiwaniami naszych dystrybutorów, mechaników i kierowców. Dzięki pracy naszego zespołu, miliony produktów TRW zostały opatrzone kodem 2D, w celu umożliwienia identyfikacji produktu” – powiedział Soeren Kristensen, manager ds. marketingu TRW – ,,W dzisiejszych czasach, na coraz bardziej złożonym rynku motoryzacyjnym, bardziej niż kiedykolwiek liczy się to, aby zarówno dystrybutorzy części samochodowych, jak i mechanicy byli w stanie zapewnić swoim klientom ochronę przed tanimi podróbkami niepewnego pochodzenia.” – dodał.
TRW oraz inne liczące się w branży firmy, zainicjowały proces zwalczania podrabianych części w 2008 roku, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania producentów względem piractwa (MAPP – Manufacturers Against Product Piracy) i zgodnie z zaleceniami CLEPA.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 25 listopada 2012, 18:26 0 0
Wszystcy producenci powinni walczyć nie tylko z podrókami, ale z modelem dystrybucji we wszystkich krajach - nie powinno się bardziej opłacać importować niż kupić od oficjalnego dystrybutora w Polsce. [adres URL]
Odpowiedz