Konkurs febi

20 listopada 2012, 16:05

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami ufundowanymi przez firmę febi. By otrzymać jeden z zestawów nagród, wystarczy odpowiedzieć na trzy pytania.

Dla uczestników przygotowaliśmy trzy zestawy nagród:

  • zestaw odzieżowy dla mechanika
  • softshell + zestaw gadżetów febi
  • zestaw gadżetów febi
     

Pytania konkursowe

1. Jakie części składowe wchodzą w „zestaw naprawczy przegubu wału napędowego”, na przykład w Mercedesie?
a) przegub, sprężyny, nity
b) przegub, śruby, podkładki sprężynowe, nakrętki
c) przegub, szpilki, nakrętki motylkowe

2. W paskowym układzie rozrządu niektórych silników 2,0 XE 16 V standardowo wymieniamy następujące elementy: pasek rozrządu, dwie rolki prowadzące, pompa wody, rolkę napinającą.
Którym z tych elementów dokonujemy regulacji napięcia paska rozrządu?

a) małym kołem zębatym
b) rolką napinającą
c) pompą wody

3. Podaj najczęstszą przyczynę uszkodzeń włącznika świateł w autach: Opel Astra F, Corsa B, Omega A.
a) pękająca obudowa włącznika
b) wypadanie pokrętła włącznika z obudowy
c) wypalanie się styków włącznika

Prawidłowe odpowiedzi prosimy nadsyłać na adres konkurs@motofocus.pl (w tytule wpisując „Konkurs febi") do 27 listopada 2012 r. Nagrody trafią do osób, które przyślą prawidłowe odpowiedzi na powyższe pytania jako 7, 14 i 21 w kolejności.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Stuki w zawieszeniu VW Polo – wadliwa tuleja wahacza
Stuki w zawieszeniu VW Polo – wadliwa tuleja wahacza

Volkswagen Polo oraz jego technologiczni krewni – Seat Ibiza oraz Skoda Fabia zostali wyposażeni w nietrwałe tuleje wahacza poprzecznego. W miarę eksploatacji uszkodzenie tego podzespołu może wywoływać irytujące stuki w zawieszeniu. Problem z tuleją wahacza poprzecznego – Polo, Fabia, Ibiza Często zdarza się, że tuleje wahacza poprzecznego projektowane przez producentów pojazdów są o wiele za […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!