Brembo wprowadza nowe pudełka części przeznaczonych na aftermarket. Na opakowaniach umieszczono…twarze pracowników firmy.
Brembo wprowadza nowe pudełka
Wkrótce na półkach dystrybutorów i sklepów detalicznych na całym świecie pojawią się produkty Brembo w nowych opakowaniach. Strategia zakłada odejście od klasycznych, czerwonych pudełek, które przez ostatnie dziesięć lat były kojarzone z firmą. Celem wprowadzenia nowego wizerunku jest podkreślenie zalet produktów.
Na pudełkach znajdują się twarze dwunastu osób. Są to pracownicy, którzy aktywnie przyczyniają się do produkcji części będących zawartością pudełka. To oni, zdaniem producenta, tworzą "markę" firmy. Osoby, których wizerunki przedstawiają opakowania wyłoniono poprzez casting. Cieszył się on bardzo dużym zainteresowaniem.
Kolorystyka opakowań to tradycyjny dla marki kolor czerwony. Dodatkowo zastosowano także czerń i biel. Te strony pudełek, które będą widoczne na półce niemal wszystkie są białe, wyraźnie kontrastując z innymi opakowaniami. Poza aspektem wizualnym zmieniła się także konstrukcja pudełka. Została wzmocniona tak, aby podołać wzrostowi wagi produktu i zawiera szereg informacji dla tych, którzy profesjonalnie zajmują się wymianą części.
Wśród danych na pudełku znajdzie się m.in. adres strony internetowej firmy i fotokod (QR Code), zapewniający dostęp do instrukcji montażu na wideo (te same instrukcje będzie można znaleźć także w pudełku, na papierze). Ponadto opakowanie jest oznaczone międzynarodowymi symbolami europejskich certyfikatów, a także ikonami sieci społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube i Google+.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 16 listopada 2012, 11:53 0 0
do 1 kwietnia jeszcze daleko:)
Odpowiedz
Anonim, 23 listopada 2012, 14:50 0 0
A niedługo sie będa same montować ;ppp
Odpowiedz