Firma SKF przygotowała nowy zestaw do wymiany rozrządu VKMA-C 01251, który różni się od poprzednika, VKMA-C 01131, za sprawą nowego, bardziej trwałego paska. Zestaw przeznaczony jest do niektórych samochodów grupy VAG oraz Forda.
Modernizacja oferty SKF
Paski posiadają te same wymiary, jednak różnią się budową wewnętrzną. Obecnie tylko producenci samochodów używają wzmocnionego paska, stąd decyzja, aby w zestawach SKF znajdował się ten sam unikalny produkt. W związku z tym zestaw VKMA-C 01131 zastępuje zestaw VKMA-C 01251. Zmiany pasków obejmują modyfikacje materiału z którego pasek jest wyprodukowany oraz zastosowanie politetrafluoroetylenowej (PTFE) powłoki paska.
Nowa budowa paska zwiększa okres pomiędzy wymianami z 90 tysięcy km do 120 tysięcy kilometrów (albo 5 lat, w zależności co nastąpi szybciej).
Najważniejsze zalety pasków z powłoką PTFE:
• Zmniejszona rozciągliwość,
• Ograniczone wahania,
• Większy współczynnik tarcia,
• Dłuższa żywotność,
• Redukcja emisji CO2.
Aby ułatwić naprawę, SKF dodał do zestawu VKMA-C 01251 dwie dodatkowe szpilki montażowe.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 31 października 2012, 14:46 0 0
Paski rozrzadu z powłoką PTFE są opatentowane przez firmę Dayco.
Czyli wiadomo jakiej firmy pakuje SKF, bo przeciez SKF nie produkuje pasków
Odpowiedz
Anonim, 5 listopada 2012, 11:13 0 0
Paski rozrządu firmy Dayco zważywszy na jakość i cenę są najlepszą ofertą na rynku. Handluje nimi od 10 lat i nie zdarzyła mi się żadna reklamacja, czego nie mogę powiedzieć o Boschu czy Continentalu. Zresztą, wybierają je na pierwszy montaż czołowi producenci aut.
"lewar"
Odpowiedz
Robertus, 17 marca 2016, 14:23 0 -1
Tylko i wyłącznie Gates.
Odpowiedz
Anonim, 4 sierpnia 2017, 11:46 0 0
Taa,... najlepiej Gates Polska. :)
Odpowiedz