Według statystyki rynku motoryzacyjnego, od roku 2000 do Polski sprowadzono 10 milionów samochodów w ramach tzw. importu indywidualnego. W większości z tych aut podstawową czynnością serwisową, niezbędną do dalszej bezawaryjnej eksploatacji, jest wymiana paska rozrządu. W prawidłowej naprawie paska pomoże najnowsza publikacja Autodaty – Tom 5 Pasków zębatych dla pojazdów z lat 2002-2012.
Wymiana paska rozrządu to jedna z niewielu czynności warsztatowych, która niewłaściwie wykonana może doprowadzić do zniszczenia całego silnika. Szczególnie w silnikach 16 V, przestawienie jednego z wielu kół zębatych rozrządu przy wymianie paska o jeden ząbek spowoduje zniszczenie wałków rozrządu, zaworów i głowicy silnika.
Gdy każdy kolejny trafiający do warsztatu pojazd jest innej marki, innego typu i wyprodukowany w innym roku, warto sięgnąć po dokumentację pochodzącą z oryginalnego, pewnego źródła. Z pomocą przychodzi tu najnowsza publikacja Autodaty – Tom 5 Pasków zębatych dla pojazdów z lat 2002-2012.
Autodata to brytyjskie wydawnictwo motoryzacyjne, które jako jedyny oferent danych technicznych dla warsztatów samochodowych może zagwarantować, że wszystkie dostarczone dane są oryginalne, źródłowe i pochodzą w udokumentowany sposób bezpośrednio od producentów pojazdów na podstawie umów, licencji i porozumień z 84 producentami pojazdów w Europie, USA i Azji.
Pracując z danymi technicznymi Autodata spełniamy warunki unijnej normy GVO oraz Konwencji Prawo Do Naprawy w zakresie zagwarantowania oryginalnych danych technicznych do napraw.
Firma Precyzja-Service przygotowała promocję dla kupujących książkę: specjalny bonus w postaci 2-miesięcznego bezpłatnego dostępu do pełnego programu Autodata Online w wersji Demo.
Więcej informacji na stronie www.autodatapolska.pl lub pod numerem telefonu 52-3251031.
Komentarze