Bilstein GmbH – rodzinna firma z tradycją, założona w 1844 r., jeden z wiodących światowych producentów i dostawców części zamiennych dla samochodów osobowych i pojazdów użytkowych na niezależnym rynku części zamiennych – po raz pierwszy przedstawi nową markę na targach Automechanika 2012 we Frankfurcie (11 – 16 września 2012 r.)
Celem Ferdinand Bilstein GmbH + Co. KG jest wykorzystanie marki bilstein group jako globalnej platformy dla trzech marek produktowych: febi, SWAG i Blue Print. Wszystkie trzy będą prezentowane z taką samą ważnością w ramach marki grupowej a ich połączenie pozwoli zaakcentować standardy, które od prawie 170 lat istnienia Ferdinand Bilstein GmbH + Co. KG odpowiadają za sukces firmy – jakość produktów i usług, skupienie na potrzebach klienta oraz dążenie do rozwoju i innowacji.
Według Karsten Schüssler-Bilstein, CEO firmy, stworzenie nowej marki grupowej jest ważnym krokiem milowym dla zapewnienia zrównoważonego rozwoju niezależnej grupy kapitałowej:
"Bilstein group jest doskonałą platformą dla połączenia silnych stron naszych poszczególnych marek produktowych i oparcia na nich wiarygodności nowej marki. Patrząc z zewnątrz, stworzenie bilstein group jest przede wszystkim sygnałem dla naszych klientów, podkreślającym szeroki zakres oferowanych usług i scentralizowanej struktury sprzedaży".
W ujęciu globalnym, bilstein group posiada ponad 18 filii zagranicznych, które dostarczają produkty i usługi w ponad 140 krajach. Grupa posiada 14 centrów logistycznych o łącznej powierzchni magazynowej 85 000 m2, co przekłada się na stałą dostępność części. Portfolio produktowe zawiera ponad 47 000 różnych części zamiennych, które pasują do wszystkich popularnych marek i modeli. Oferta części zamiennych jest uzupełniona przez specjalistyczne narzędzia, pomoce instalacyjne, karty charakterystyk technicznych, systemy zaawansowanej identyfikacji części, katalogi, oraz szkolenia dla mechaników.
Więcej informacji znaleźć można na: www.bilsteingroup.com
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 11 września 2012, 15:52 0 0
Febi razem ze Swagiem, ok rozumiem i popieram ale Blue Print??? Dlaczego?
Przecież to tylko obniży i tak nadszarpnięty ostatnio wizerunek firmy Febi Bilstein!
Odpowiedz
Anonim, 11 września 2012, 16:05 0 0
buhahahahahaha
Odpowiedz
Anonim, 12 września 2012, 11:03 0 0
febi i swag to ta sama firma a blue kupili w zeszłym roku... na azję..
Odpowiedz