Firma Delphi Technologies rozszerzyła swój program układu hamulcowego w Europie. W 2019 roku firma wprowadziła na rynek ponad 130 nowych numerów katalogowych klocków i tarcz hamulcowych do nowych, popularnych pojazdów, w tym części zamienne do rosnącego parku samochodów marek azjatyckich oraz pojazdów hybrydowych i elektrycznych (HEV).
Delphi Technologies poszerza ofertę części zamiennych dla kolejnych 19 milionów pojazdów, pozwalając na pokrycie ponad 97 procent europejskiego parku samochodowego w zakresie tarcz hamulcowych oraz 98,58 procent w przypadku klocków hamulcowych.
Klocki hamulcowe, które z reguły są jednymi z pierwszych, najistotniejszych elementów kwalifikujących się do wymiany, są wprowadzane na rynek w ciągu 6 miesięcy od premiery pojazdu, a tarcze hamulcowe w ciągu 12 miesięcy. Dla przykładu w zeszłym roku firma Delphi Technologies wprowadziła na rynek części zamienne do Range Rover Evoque (06/19), Volvo S60 (05/19>), BMW serii 7 (03/19>) oraz Mercedesa klasy B (01/19>).
– Jesteśmy dumni z części zamiennych do wielu modeli pojazdów, które wprowadziliśmy na rynek jako pierwsi. – mówi James Tibbert, dyrektor marketingu EMEA firmy Delphi Technologies Aftermarket. – Dzięki dostarczaniu na rynek części zamiennych do pojazdów Audi Q8 (02/2018>), Toyota Supra (06/19>), Land Rover Defender (2020>) oraz Volkswagen Golf MK8 (2020>), niezależne warsztaty samochodowe mogą jeszcze szybciej uzyskać dostęp do części zamiennych do najnowszych modeli pojazdów.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na części zamienne, firma poszerzyła asortyment części dedykowanych do pojazdów japońskich i koreańskich. W rozszerzonym asortymencie znajduje się ponad 2 600 elementów układu hamulcowego do popularnych azjatyckich samochodów, takich jak Mazda 3 (01/19>), Hyundai i30 Fastback (11/18>), Nissan Qashqai (04/19>) i Toyota Corolla (02/19>), zapewniających ponad 99 procent pokrycia europejskiego parku samochodowego w przypadku klocków hamulcowych oraz 97,7-procentowe pokrycie w zakresie tarcz hamulcowych.
– Marki takie jak Kia, Hyundai, Toyota oraz Nissan zdobywają coraz większe udziały w rynku, na którym wcześniej dominowały pojazdy marek europejskich. – dodaje James Tibbert. – Park samochodowy marek azjatyckich liczy obecnie 90 milionów pojazdów i tylko w ciągu ostatnich 5 lat zanotował wzrost o 20 milionów aut, co stwarza więcej możliwości obsługi dla specjalistycznych warsztatów samochodowych oraz warsztatów obsługujących pojazdy wielu marek.
Delphi Technologies wprowadza również nowe linie produktów dla pojazdów hybrydowych i elektrycznych (HEV). Asortyment produktów zapewnia ponad 95 procent pokrycia europejskiego parku pojazdów HEV w zakresie klocków hamulcowych oraz 93 procent pokrycia w przypadku tarcz hamulcowych. W ofercie znalazły się również produkty do takich modeli pojazdów jak Toyota Corolla (02/19>), Yaris (04/15>), Auris (12/18>) oraz Prius (01/16>), Mitsubishi Outlander (09/18>), Lexus ES 300h (07/18>), Peugeot 508 (08/19>), Volvo XC40 (06/19>) i Mazda CX30 (07/19>).
– Pomimo tego, że obsługa hybrydowych pojazdów elektrycznych może nie być mocną stroną wielu warsztatów, korzystanie z produktów dostarczanych przez wiodącego dostawcę technologii w zakresie układów hamulcowych oraz pojazdów HEV sprawia, że mechanicy będą mogli pewnie obsługiwać te i inne rodzaje pojazdów. – podsumowuje James Tibbert.
Więcej informacji znajduje się na stronach delphiaftermarket.com lub delphicat.com.
Komentarze