Nowe alternatory i części rozruszników w Auto-Starter

27 marca 2012, 15:27

Oferta alternatorów, rozruszników i części do rozrusznika w firmie Auto-Starter poszerzyła się o kilka nowych produktów, przeznaczonych głównie do pojazdów marek Opel, VW i Ford. Nowe alternatory oznaczone są symbolami A0230R, A0231R i A0237, zaś rozrusznik – S9071. Nowe części do rozrusznika noszą symbole SD0160, SD0161, SD5042, SF0023.

Alternator regenerowany A0230R stosowany jest w samochodach marki Opel Astra G, Astra F, Vectra B, Zafira A z silnikami : 2.0 Diesel, 2.0 Di, 2.0 DTi, produkowanych po roku 1997. Regenerowany alternator A0231R ma zastosowanie w pojazdach Opel Astra G, Astra MK III, Astra MK IV, Astra F, Vectra B, Zafira A, z silnikami : 2.0 Diesel, 2.0 Di, 2.0 DTi, produkowanych po 1997 roku. Z kolei alternator A0237 przeznaczony jest do aut marki VW Multivan, Touareg i Transporter, wyposażonych w silniki 2.5 TDI, produkowanych po 2003 roku.

Asortyment rozruszników uzupełnił rozrusznik S9071, stosowany w samochodach marki Ford C-Max, Focus, Galaxy, Mondeo, S-Max z silnikami 1.8 TDCi, produkowanych po roku 2005.

Cztery nowe pozycje w zakresie części rozrusznika to:

Bendiks do rozrusznika SD0160 Bendiks do rozrusznika SD0161
Bendiks do rozrusznika SD5042 Uzwojenie rozrusznika SF0023

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Wymiana tulei sprzęgającej i wolnego koła alternatora w pojazdach VW
Wymiana tulei sprzęgającej i wolnego koła alternatora w pojazdach VW

W pojazdach marki Volkswagen z silnikami 2.5 TDI oraz 5.0 TDI producent określił czas, po którym powinna nastąpić wymiana wolnego koła alternatora i tulei sprzęgającej. Moment ten zależy od wyposażenia pojazdu w filtr cząstek stałych. W samochodach Phaeton, Touareg, Multivan T5 i Transporter T5 z silnikami TDI po 150 000 kilometrów dla samochodów bez filtra cząsteczek […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!