Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
24 stycznia 2012, 12:03
Corteco przygotowało nowy katalog przewodów hamulcowych, zawierający 210 nowych pozycji, co łącznie daje 1766 referencji. Jest mniejszy i łatwiejszy w użytku – w szczególności nowa sekcja techniczna, która zawiera ilustracje 1483 kodów. Dla ułatwienia identyfikacji wszystkie produkty są przedstawiane wraz z numerem OE.
Katalog zawiera szczegółowe opisy ponad 12 960 aplikacji dla ponad 86% europejskiego parku samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych. Wszystkie produkty mają odniesienie do 4520 numerów OE i są powiązane z indeksem TecDoc pojazdu.
Oferta przewodów hamulcowych Corteco obejmuje pojazdy produkcji Europejskiej i Azjatyckiej.
TRW wprowadza nowy rysunkowy przewodnik po klockach hamulcowych XDB991A, stanowiący dopełnienie katalogu produktów układu hamulcowego TRW XDD910D. Przewodnik zawiera rysunki każdego modelu z oferty klocków w skali 1:1, jeżeli tylko pozwala na to rozmiar strony. Dzięki temu, by poznać odpowiedni numer części, nie trzeba już mierzyć jej za pomocą linijki lub suwmiarki – wystarczy tylko […]
Firma Corteco ulepszyła i rozszerzyła swój nowy katalog poduszek silnika i skrzyń biegów. Publikacja jest już dostępna dla warsztatów i dystrybutorów. Prawie 1 000 referencji dla ponad 600 modeli samochodów Nowy katalog wprowadza kompleksowy przegląd wszystkich poduszek silnika i skrzyń biegów. Każdy produkt jest popularną na rynku niezależnym częścią zamienną i odpowiada zarówno oczekiwaniom klienta, […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim,
25 stycznia 2012, 21:59
00
Corteco to dobra firma, z tradycjami i z asortymentem, który daje jej podstawy i wiarygodność w tym co robi. A więc w przewodach hamulcowych i nie tylko. Przewody hamulcowe(bo o tym mowa) to istotna, ale lekko zapomniana część pojazdu, którą się wymienia, przede wszystkim przy uszkodzeniach widocznych, a to powinno się zmienić, która to część, jest istotną "oczywistą oczywistością" układu hamulcowego?. Co ma decydujący wpływ na nasze bezpieczeństwo?. Fakt, kierowcy za bardzo zaufali "made in..."? itp. Moim zdaniem, powinniśmy jak najbardziej wrócić do "bezpieczeństwa", a nie wybierać w tym przypadku ceny. Przewody typowe, giętkie gumowe, metalowo gumowe, to kilka sztuk w aucie, to nie klocki, błotnik, lepiej wydać parę złotówek więcej, i czuć się bezpieczniej z wyboru, niż kusić los, i widok wytrzeszczających oczu z dwóch stron sporu?, jeśli w ogóle do takiego dojdzie.
pozdrawiam SOFIMCARS
Czyli chcesz powiedzieć, że klocki nie są ważne, można kupować byle co, byle tanie??? Zapędziłęś się chyba trochę. To co piszesz to pobożne życzenia, które można odnieść do KAŻDEJ części w aucie. Ci, którzy żyją z wycieraczek (obojętnie czy tych na szybę czy pod nogi) tez moga powiedzieć że ich elementy mają wpływ na bezpieczeństwo jazdy...
Ja wiem że z perspektywy kupna przewodu zawsze klient wybierze ten tańszy z
Chin. Jednakże jeżeli ktoś już taki przewód stosował na pewno wie że za 2 lub 3 miesiące wymieni go na droższy Polskiej firmy.
Chce powiedzieć, że klocki i błotnik są bardzo ważne jeśli chodzi o jakość.
Ale jak brzmi powiedzenie, przysłowie "o saperze, że myli się tylko raz", tak również można się odnieść do przewodu hamulcowego?.
A czym innym jest, zakup klocków, tylko, że jak wybierzesz słabej jakości, to będą ci piszczeć?, szybciej ścierać?, zniszczą ci zacisk?..., no chyba, że w jednym momencie rozsypią się w pył i nie będziesz miał czym hamować.
A tak, to w najgorszym przypadku, będziesz hamował "blachami", zniszczysz pewne elementy, ale z tego powodu, nie doprowadzisz do tragedii.
Tak, zgadzam się również, że przy bardzo słabej jakości klocków, za mało w "klocku klocka", lub odlepienie się materiału ścierającego od materiału trzymającego, i jeśli to zawiedzie, może również doprowadzić do wypadku.
Tak, że proszę cię, o czytanie ze zrozumieniem. pozdrawiam SOFIMCARS
Czytam ze zrozumieniem, nie martw się. Załóż sobie tanie, kiepskie klocki i pojeździj po Salmopolu - zobaczysz różnicę. I najpierw zagotujesz klocek a dopiero potem doprowadzisz do ew. spęcznienia przewodu (jeśli dotrwasz do tego momentu).
Mnie nie musisz namawiać do jakości, choć trzeba również zaznaczyć, że "marka" to nie od razu jakość, na jakość trzeba sobie zasłużyć latami.
Co do montowania części dobrych, to trzeba wiedzieć, lub mieć świadomość, że to "coś", czyli marka daje mu całkowitą gwarancje.
Jak już nadmieniłem, że "marka" to nie zawsze jakość, trzeba wiedzieć więcej, np: taka sobie błahostka, "kto idzie na ilość a kto na jakość"?, lub kto tylko na zysk, a kto trzyma się przede wszystkim zasady, po pierwsze klient, czyli bezpieczeństwo, wygoda, środowisko, i również świadomość u klienta, czyli wiedza, co montuje i wiele innych wartości, które są zapominane?, w każdym bądź razie, tak mi się wydaje, że wszystko idzie na masówkę?, co powoduje, że wszystko idzie w małość i płytkość: "może się pomylić" i "popełniać więcej błędów", a klient?.
Moim zdaniem, tylko "śruba" może pomóc, aby można było, spać spokojnie, a sen klienta był "różowy".
Klient który ma przyjść do "sklepu, warsztatu" i po takiej wizycie, nie powinien się dopytywać czy aby na pewno jest wszystko ok.
Ma spać spokojnie i ufać swemu autu, a koncentrować się przede wszystkim na drodze.
pozdrawiam SOFIMCARS.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 25 stycznia 2012, 21:59 0 0
Corteco to dobra firma, z tradycjami i z asortymentem, który daje jej podstawy i wiarygodność w tym co robi. A więc w przewodach hamulcowych i nie tylko. Przewody hamulcowe(bo o tym mowa) to istotna, ale lekko zapomniana część pojazdu, którą się wymienia, przede wszystkim przy uszkodzeniach widocznych, a to powinno się zmienić, która to część, jest istotną "oczywistą oczywistością" układu hamulcowego?. Co ma decydujący wpływ na nasze bezpieczeństwo?. Fakt, kierowcy za bardzo zaufali "made in..."? itp. Moim zdaniem, powinniśmy jak najbardziej wrócić do "bezpieczeństwa", a nie wybierać w tym przypadku ceny. Przewody typowe, giętkie gumowe, metalowo gumowe, to kilka sztuk w aucie, to nie klocki, błotnik, lepiej wydać parę złotówek więcej, i czuć się bezpieczniej z wyboru, niż kusić los, i widok wytrzeszczających oczu z dwóch stron sporu?, jeśli w ogóle do takiego dojdzie.
pozdrawiam SOFIMCARS
Odpowiedz
Anonim, 25 stycznia 2012, 22:11 0 0
Czyli chcesz powiedzieć, że klocki nie są ważne, można kupować byle co, byle tanie??? Zapędziłęś się chyba trochę. To co piszesz to pobożne życzenia, które można odnieść do KAŻDEJ części w aucie. Ci, którzy żyją z wycieraczek (obojętnie czy tych na szybę czy pod nogi) tez moga powiedzieć że ich elementy mają wpływ na bezpieczeństwo jazdy...
Odpowiedz
Anonim, 26 stycznia 2012, 6:32 0 0
Ja wiem że z perspektywy kupna przewodu zawsze klient wybierze ten tańszy z
Chin. Jednakże jeżeli ktoś już taki przewód stosował na pewno wie że za 2 lub 3 miesiące wymieni go na droższy Polskiej firmy.
Odpowiedz
Anonim, 26 stycznia 2012, 19:29 0 0
Chce powiedzieć, że klocki i błotnik są bardzo ważne jeśli chodzi o jakość.
Ale jak brzmi powiedzenie, przysłowie "o saperze, że myli się tylko raz", tak również można się odnieść do przewodu hamulcowego?.
A czym innym jest, zakup klocków, tylko, że jak wybierzesz słabej jakości, to będą ci piszczeć?, szybciej ścierać?, zniszczą ci zacisk?..., no chyba, że w jednym momencie rozsypią się w pył i nie będziesz miał czym hamować.
A tak, to w najgorszym przypadku, będziesz hamował "blachami", zniszczysz pewne elementy, ale z tego powodu, nie doprowadzisz do tragedii.
Tak, zgadzam się również, że przy bardzo słabej jakości klocków, za mało w "klocku klocka", lub odlepienie się materiału ścierającego od materiału trzymającego, i jeśli to zawiedzie, może również doprowadzić do wypadku.
Tak, że proszę cię, o czytanie ze zrozumieniem. pozdrawiam SOFIMCARS
Odpowiedz
Anonim, 26 stycznia 2012, 21:59 0 0
Czytam ze zrozumieniem, nie martw się. Załóż sobie tanie, kiepskie klocki i pojeździj po Salmopolu - zobaczysz różnicę. I najpierw zagotujesz klocek a dopiero potem doprowadzisz do ew. spęcznienia przewodu (jeśli dotrwasz do tego momentu).
Odpowiedz
Anonim, 27 stycznia 2012, 20:11 0 0
Mnie nie musisz namawiać do jakości, choć trzeba również zaznaczyć, że "marka" to nie od razu jakość, na jakość trzeba sobie zasłużyć latami.
Co do montowania części dobrych, to trzeba wiedzieć, lub mieć świadomość, że to "coś", czyli marka daje mu całkowitą gwarancje.
Jak już nadmieniłem, że "marka" to nie zawsze jakość, trzeba wiedzieć więcej, np: taka sobie błahostka, "kto idzie na ilość a kto na jakość"?, lub kto tylko na zysk, a kto trzyma się przede wszystkim zasady, po pierwsze klient, czyli bezpieczeństwo, wygoda, środowisko, i również świadomość u klienta, czyli wiedza, co montuje i wiele innych wartości, które są zapominane?, w każdym bądź razie, tak mi się wydaje, że wszystko idzie na masówkę?, co powoduje, że wszystko idzie w małość i płytkość: "może się pomylić" i "popełniać więcej błędów", a klient?.
Moim zdaniem, tylko "śruba" może pomóc, aby można było, spać spokojnie, a sen klienta był "różowy".
Klient który ma przyjść do "sklepu, warsztatu" i po takiej wizycie, nie powinien się dopytywać czy aby na pewno jest wszystko ok.
Ma spać spokojnie i ufać swemu autu, a koncentrować się przede wszystkim na drodze.
pozdrawiam SOFIMCARS.
Odpowiedz