Firma Hankook Tire opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2019 roku
W raporcie za pierwszy kwartał 2019 roku firma Hankook Tire odnotowała sprzedaż na poziomie 1,64 bln KRW oraz zysk operacyjny rzędu 140,1 mld KRW.
Opony o dużej szerokości, począwszy od 18-calowych, odpowiadają za 53,9% sprzedaży. Oznacza to 3,3% wzrost w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku, a więc umocnienie się marki i produktów premium firmy Hankook na rynku.
Spowolnienie przemysłu motoryzacyjnego na świecie miało negatywny wpływ na sprzedaż. Wzrost sprzedaży szerokich opon i powszechna dostępność oryginalnych opon do pickupów i SUV-ów przełożyły się na wzrost sprzedaży szerokich opon do samochodów osobowych w Ameryce Północnej.
Firma Hankook Tire koncentruje się nad zwiększeniem sprzedaży szerokich opon (min. 18-calowych) na największych rynkach, dostarczanie oryginalnych opon (OE) dla samochodów premium oraz silniejszą rywalizację na polu produktów premium. Hankook Tire planuje także zdywersyfikować swój portfel OE, aby ustanowić strukturę stabilnego rozwoju i zoptymalizować strategie dystrybucji dla każdego regionu.
Komentarze