Nic nie wystawia sieci warsztatowej lepszej renomy niż pozytywne opinie jej zadowolonych członków. Jednym z warsztatów, który korzysta na przynależności do Magneti Marelli Checkstar jest POTEJKO Express Service.
Firma POTEJKO Express Service istnieje od 2007 roku od tego momentu związana jest z motoryzacją. Początki działalności skierowane były na nieco inny rynek usług, a mianowicie na wynajem limuzyn ślubnych (współczesnych i zabytkowych). Następnie powstała pierwsza w mieście samoobsługowa myjnia samochodowa, a w 2013 serwis samochodowy.
– Niedługo po tym zaczęliśmy szukać firmy (partnera), która pomoże nam w rozwoju serwisu, przeszkoli pracowników czy zadba o wizualizację. Innymi słowy, chcieliśmy przystąpić do sieci w której nie stracimy naszej niezależności, a zyskamy partnera w biznesie. Po kilku spotkaniach z przedstawicielami różnych sieci, wybór padł na Magneti Marelli Checkstar ponieważ warunki przystąpienia do sieci były najbardziej korzystne. – mówi właściciel serwisu Maciej Potejko.
W 2014 roku powstał autoryzowany serwis Magneti Marelli Checkstar. Współpraca z Magneti Marelli rozpoczęła się z początkiem 2014 roku, od pomocy przy doborze urządzeń wyposażenia warsztatowego.
– Była to dla nas duża pomoc, ponieważ startując w nowym biznesie nie wiedzieliśmy dokładnie jakie wyposażenie będzie niezbędne na początek. Jednak kilka wizyt technika z firmy Magneti Marelli rozwiało nasze wątpliwości i wpłynęło na podjęcie dobrych decyzji zakupowych. Po podpisaniu umowy otrzymaliśmy profesjonalną wizualizację serwisu i dodatkowy rabat na zamówione przez nas urządzenia. Firma Magneti Marelli zadbała o nasz wizerunek, pomogła na starcie, a w chwili obecnej, dba o poziom naszych usług poprzez organizowanie specjalistycznych szkoleń dla naszych mechaników.
Obecnie warsztat zajmuje się szeroko pojętą mechaniką, wymianami oleju, opon, geometrią i klimatyzacją, ale również, bardziej specjalistycznymi usługami m.in. dynamiczną wymianą płynu w automatycznych skrzyniach biegów, renowacją lakieru oraz płukaniem silnikowych układów paliwowych. Mimo przystąpienia do sieci, firma nie utraciła niezależności, która jest dla niej ważna w biznesie.
– Ze strony Magneti Marelli nie było problemu z naszym przystąpieniem do innej sieci, ponieważ wraz z serwisem mechanicznym powstał SONAX serwis – profesjonalne usługi mycia i konserwacji pojazdów.
Obydwa serwisy znajdują się dziś w nowo wybudowanym budynku, obok istniejącej myjni samoobsługowej, co stanowi jeden zwarty kompleks.
– Reasumując, przystępując do sieci Magneti Marelli Checkstar, otrzymaliśmy ogromne wsparcie i pomoc techniczną od firmy Magneti Marelli. Obecnie, jako serwis posiadający autoryzację jednej z największych firm motoryzacyjnych na świecie jesteśmy firmą bardzo dobrze postrzeganą przez naszych klientów i z optymizmem patrzymy w przyszłość.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
antoninqa, 9 lutego 2019, 12:03 1 0
Gratulacje!
Odpowiedz