W minionym tygodniu informowaliśmy o nowej infolinii firmy Inter Cars S.A. Żeby dowiedzieć się więcej na ten temat do rozmowy zaprosiliśmy Kierownika Działu Sprzedaży Bezpośredniej w IC – pana Krzysztofa Stępnia, który udzielił nam dodatkowych informacji na temat nowego projektu.
W ostatnim czasie usprawnione zostało funkcjonowanie infolinii Inter Cars S.A. Proszę krótko wyjaśnić naszym Czytelnikom na czym dokładnie polegają te usprawnienia.
Krzysztof Stępień – Kierownik Działu Sprzedaży Bezpośredniej w Inter Cars S.A.
Podstawowym usprawnieniem jest wprowadzenie dodatkowego numeru telefonu (0 801 80 20 20) dla wszystkich klientów Inter Cars S.A z całej Polski. Ma to na celu usprawnienie obsługi podczas zakupów części przez naszych klientów, udzielanie im przez telefon informacji handlowych oraz wyjaśnień związanych z niezgodnościami finansowymi. Dzięki infolinii klient otrzyma pomoc techniczną przy naprawie samochodu jak również klienci korzystający z usług Motointegratora zostaną również szybko obsłużeni.
Jakie zatem wymierne korzyści powinni odczuć klienci IC dzięki funkcjonowaniu nowej infolinii? Czy największą zaletą będzie większa efektywność pracy call center?
Za pomocą jednego połączenia chcemy przybliżyć klienta do Inter Cars S.A., aby klient mógł sprawnie załatwić swoje sprawy oraz uzyskać informację. Niewątpliwe korzyści, które odczują klienci to szybkość i łatwość dodzwonienia się do Inter Cars S.A, możliwość uzyskania informacji handlowej oraz technicznej, a także uzyskania informacji o aktualnych promocjach w IC.
Interesującym pomysłem wydaje się wprowadzenie Help Desku Technicznego. Jakiego rodzaju wsparcia mogą oczekiwać klienci IC po tym rozwiązaniu? Kim są osoby udzielające porad technicznych?
Help Desk Techniczny stworzony został na prośbę naszych klientów, którzy teraz dzięki naszemu działowi pomocy technicznej będą mieli dostęp do nowości technicznych z zakresu napraw oraz diagnostyki samochodowej. Pracownicy Help Desku Technicznego to osoby zaznajomione z rynkiem motoryzacyjnym, a także nowościami technicznymi z zakresu napraw samochodów oraz diagnostyki samochodowej. Pomoc działu Help Desk odbywa się po przez telefon (naprawy mało skomplikowane) lub drogą mailową (bardziej złożone problemy). Pozyskujemy do współpracy wielu konsultantów – praktyków warsztatowych, specjalistów w obsłudze wielu marek samochodów. Będziemy rozwijać zespół pracowników i współpracowników Help Desku Technicznego zgodnie ze zgłaszanym przez użytkowników zapotrzebowaniem. Zadaniem HDT jest również budowanie oferty szkoleniowej dla klientów Inter Cars S.A. na podstawie zgłaszanych problemów.
W przypadku wdrażania tego typu udogodnień z pewnością należy brać pod uwagę ewentualne ryzyko, że pomysł nie zostanie zaakceptowany przez klientów. Czy widzą Państwo jakieś potencjalne zagrożenia dla nowego pomysłu? Może już, po niemal miesiącu funkcjonowania nowej infolinii napotkali Państwo na konstruktywną krytykę?
Na podsumowanie jeszcze za wcześnie – jesteśmy w trakcie akcji informowania klientów o istnieniu infolinii. Mamy nadzieję, że nie spotkamy się z brakiem akceptacji przez naszych klientów, a w trakcie działania infolinii będziemy na bieżąco monitorować satysfakcję naszych klientów z funkcjonowania call center i modyfikować je tak, by jak najlepiej odpowiadało i służyło klientom IC. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z ryzyk związanych z funkcjonowaniem tego typu infolinii, ale nasz zespół jest przygotowany na zmiany jakich będą wymagali nasi klienci. Chcemy zaprosić użytkowników do aktywnego współbudowania tego typu narzędzi pozwalających nam, jako dostawcy części, na lepszy kontakt z warsztatami a w konsekwencji poznanie ich potrzeb i możliwości szerszej współpracy poprzez lepsze dopasowanie naszej oferty do wymagań, jakie niesie dynamicznie zmieniający się rynek usług motoryzacyjnych.
Dziękujemy za rozmowę
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 25 marca 2010, 0:00 0 0
Poznałem kiedyś gościa jest OK, konkretny, zawsze dotrzymywał obietnic które przedstawiał, zobaczymy jak tym razem będzie. Życzę mu wszystkiego najlepszego i firmie też, a pomysł bardzo dobry ale w praniu się okaże.
Odpowiedz