Zdaniem Richarda Adgey, Europejskiego Menedżera do spraw układów hamulcowych w firmie TRW, przyszłość może przynieść zwiększenie popytu na bębnowe systemy hamulcowe na rynku części zamiennych. Dlaczego?
Według specjalisty z TRW wynika to z dwóch czynników. Po pierwsze, wzrasta sprzedaż małych pojazdów, które zwyczajowo wyposażone są w bębny hamulcowe. Po drugie, na rynku wtórnym w dalszym ciągu znajduje się duża ilość samochodów starszych, wyprodukowanych w czasach kiedy bębnowe systemy hamulcowe były najbardziej popularne.
Na zdjęciu widoczny jest zestaw hamulcowy TRW Superkit.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 19 sierpnia 2009, 0:00 0 0
powiem szczerze, że nie rozumiem za bardzo dlaczego producenci samochodów odchodzą od stosowania hamulców bębnowych na tylnej osi. Zwłaszcza w małych samochodach to jest najlepsze rozwiązanie. Zwłasza jeśli chodzi o przyszłą eksploatację (problemy z hamulcami ręcznymi tarczowymi)
Odpowiedz
Anonim, 19 sierpnia 2009, 0:00 0 0
hamulce tarczowe mają jednak więcej zalet. Przede wszystkim są bardziej odporne na wilgoć!
Odpowiedz
Anonim, 19 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Odpowiedz jest prosta ze wzgledu na koszty małe samochody będą zawsze tansze a aby to osiągnąć trzeba używać rozwiazań technologicznych tańszych poza tym małe samochody rozwijąją mniejsze predkosci są lżejsze i nie trzeba az tak mocnych hamulców i to ze użytkowane są w cyklu miejskim w wiekszosći przypadków !!!
Odpowiedz
Anonim, 19 sierpnia 2009, 0:00 0 0
powiem szczerze, że nie rozumiem za bardzo dlaczego producenci samochodów odchodzą od stosowania hamulców bębnowych na tylnej osi. Zwłaszcza w małych samochodach to jest najlepsze rozwiązanie. Zwłasza jeśli chodzi o przyszłą eksploatację (problemy z hamulcami ręcznymi tarczowymi)
Odpowiedz
Anonim, 19 sierpnia 2009, 0:00 0 0
hamulce tarczowe mają jednak więcej zalet. Przede wszystkim są bardziej odporne na wilgoć!
Odpowiedz
Anonim, 19 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Odpowiedz jest prosta ze wzgledu na koszty małe samochody będą zawsze tansze a aby to osiągnąć trzeba używać rozwiazań technologicznych tańszych poza tym małe samochody rozwijąją mniejsze predkosci są lżejsze i nie trzeba az tak mocnych hamulców i to ze użytkowane są w cyklu miejskim w wiekszosći przypadków !!!
Odpowiedz
Anonim, 20 sierpnia 2009, 0:00 0 0
sensowna dyskusja pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 20 sierpnia 2009, 0:00 0 0
co prawda tarczowe mniej się grzeją, są bardziej skuteczne ale w ruchu miejskim w malych lekkich samochodach nie potrzeba aż takich rozwiązań. co innego w dużych ciężkich limuzynach.
przy okazji mam zagadkę dla zorientowanych ;P jaki samochód popularny w późnym PRLu miał zaciski czterotłoczkowe? no kto zgadnie?:))
Odpowiedz
Anonim, 20 sierpnia 2009, 0:00 0 0
sensowna dyskusja pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 20 sierpnia 2009, 0:00 0 0
co prawda tarczowe mniej się grzeją, są bardziej skuteczne ale w ruchu miejskim w malych lekkich samochodach nie potrzeba aż takich rozwiązań. co innego w dużych ciężkich limuzynach.
przy okazji mam zagadkę dla zorientowanych ;P jaki samochód popularny w późnym PRLu miał zaciski czterotłoczkowe? no kto zgadnie?:))
Odpowiedz
Anonim, 21 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Polonez
Odpowiedz
Anonim, 21 sierpnia 2009, 0:00 0 0
wartburg :)
Odpowiedz
Anonim, 21 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Wars
Odpowiedz
Anonim, 21 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Polonez
Odpowiedz
Anonim, 21 sierpnia 2009, 0:00 0 0
wartburg :)
Odpowiedz
Anonim, 21 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Wars
Odpowiedz
Anonim, 22 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Leopard
Odpowiedz
Anonim, 22 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Leopard
Odpowiedz
Anonim, 24 sierpnia 2009, 0:00 0 0
125p :)
Odpowiedz
Anonim, 24 sierpnia 2009, 0:00 0 0
125p :)
Odpowiedz
Anonim, 25 sierpnia 2009, 0:00 0 0
maluch
Odpowiedz
Anonim, 25 sierpnia 2009, 0:00 0 0
widać, że co niektórzy to napewno nie z motoryzacji..szczelają jak z kapiszona, napewno z rodziny fiata, ale czy robiony w polsce? mam nadzieje ze, koleś pisze o autach wszystkich co robione w polsce, choć fiat nie polski, fso,wsk,fsm...i inne starocie robione, a co do leoparda/geparda to jedna firma to jak bmw najpierw samoloty a następnie samochody, więc leopard nie może być wczesnym PRL bo 83r powstał gepard, a model brany pod uwagę leopard, 2005r dziś może nim mknie pod drogach może pare autek w polsce!!!, takie zaciski robiło w tamtych latach fabryka dla koncernów włoskich..tyle wiem, może za młody jestem bym wiedział..pozdrawiam mechanik!!!
Odpowiedz
Anonim, 25 sierpnia 2009, 0:00 0 0
maluch
Odpowiedz
Anonim, 25 sierpnia 2009, 0:00 0 0
widać, że co niektórzy to napewno nie z motoryzacji..szczelają jak z kapiszona, napewno z rodziny fiata, ale czy robiony w polsce? mam nadzieje ze, koleś pisze o autach wszystkich co robione w polsce, choć fiat nie polski, fso,wsk,fsm...i inne starocie robione, a co do leoparda/geparda to jedna firma to jak bmw najpierw samoloty a następnie samochody, więc leopard nie może być wczesnym PRL bo 83r powstał gepard, a model brany pod uwagę leopard, 2005r dziś może nim mknie pod drogach może pare autek w polsce!!!, takie zaciski robiło w tamtych latach fabryka dla koncernów włoskich..tyle wiem, może za młody jestem bym wiedział..pozdrawiam mechanik!!!
Odpowiedz
Anonim, 28 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Oj "analityku" od siedmiu boleści.....taki z Ciebie fachowiec a błędami ortograficznymi walisz jak slepy nietoperz..mądrala taki z Ciebie co?
Odpowiedz
Anonim, 28 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Oj "analityku" od siedmiu boleści.....taki z Ciebie fachowiec a błędami ortograficznymi walisz jak slepy nietoperz..mądrala taki z Ciebie co?
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2009, 0:00 0 0
hej św. od siedmiu przykazań w boleści ci nie pasuje, ze ktoś coś wie i pisze, przykro mi bardzo ze widzisz tylko małostkowo, no ale cóż nie każdy jest św. jak ty!!!!!od siedmiu boleści, twa małośc jest taka jak me byki dlamnie, jesteś płytki jak woda w k....już po, pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2009, 0:00 0 0
panie mechanik, jest to alfa?seat?audi?porsche? napewno firmy brembo i to było w latach siedemdziesiątych ale w autach sportowych?
pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Czesto zagladam na to forum by dowiedziec sie co nowego slychac w branzy i stwierdzam, ze calkiem interesujace komentarze mozna tutaj znalezc oprocz "analityka" i " Sw Piotra", ktorzy zanizaja poziom tego forum.
Moja propozyja poprostu ich komentarzy nie wyswietlac.
Kto jest za?
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2009, 0:00 0 0
hej św. od siedmiu przykazań w boleści ci nie pasuje, ze ktoś coś wie i pisze, przykro mi bardzo ze widzisz tylko małostkowo, no ale cóż nie każdy jest św. jak ty!!!!!od siedmiu boleści, twa małośc jest taka jak me byki dlamnie, jesteś płytki jak woda w k....już po, pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2009, 0:00 0 0
panie mechanik, jest to alfa?seat?audi?porsche? napewno firmy brembo i to było w latach siedemdziesiątych ale w autach sportowych?
pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 29 sierpnia 2009, 0:00 0 0
Czesto zagladam na to forum by dowiedziec sie co nowego slychac w branzy i stwierdzam, ze calkiem interesujace komentarze mozna tutaj znalezc oprocz "analityka" i " Sw Piotra", ktorzy zanizaja poziom tego forum.
Moja propozyja poprostu ich komentarzy nie wyswietlac.
Kto jest za?
Odpowiedz