Stały wzrost liczby modeli i opcji wyposażenia napędza popyt na opony najwyższej klasy. Innowacyjny proces produkcyjny Mercury, jaki ma być wdrożony w nowej fabryce, umożliwi szybszą realizację zleceń klientów. Nowy zakład w Luksemburgu ma rozpocząć produkcję w 2019 roku.
W ramach rozwijania swojego modelu biznesowego, Goodyear Tire & Rubber Company ogłosił plany otwarcia nowego zakładu produkcyjnego w Luksemburgu, w którym zastosowany zostanie innowacyjny proces produkcyjny.
Opatentowany proces produkcyjny pod nazwą Mercury opiera się na wysoce zautomatyzowanych, połączonych stacjach roboczych i stosuje technologię wytwarzania przyrostowego, która umożliwia wydajną produkcję opon wysokiej klasy w małych partiach bezpośrednio na żądanie klienta, zarówno na potrzeby montażu fabrycznego jak i wymiany opon.
Prezes Goodyear Richard J. Kramer zapowiedział plany firmy podczas ceremonii położenia kamienia węgielnego pod budowę nowego zakładu:
– Proces produkcyjny Mercury jest odpowiedzią na rosnącą złożoność w branży oponiarskiej, powodowaną wzrostem liczby modeli i opcji dostępnych dla konsumentów. Technologia ta pozwala zwiększyć sprawność działania i elastyczność w zaspokajaniu rosnącego popytu na krótkie serie naszych opon premium, które będziemy dostarczać klientom na żądanie, szybciej niż kiedykolwiek.
– Mercury przyczyni się do rozwoju naszego modelu biznesowego, który integruje wszystkie nasze aktywa – od linii produkcyjnych po sprzedaż internetową i w punktach sprzedaży detalicznej. System uzupełni istniejące wydajne moce produkcyjne i da nam realną przewagę konkurencyjną – kontynuował Kramer.
Nowy zakład, który ma zostać uruchomiony w 2019 roku, znajduje się niedaleko Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu i toru testowego. Firma zainwestuje 77 mln dolarów w zakład, który będzie produkować około pół miliona opon rocznie i stworzy około 70 nowych miejsc pracy.
Technologię zastosowaną w procesie produkcyjnym Mercury rozwijano i testowano przez ponad pięć lat w centrach innowacji i rozwoju Goodyear. Nazwa Mercury jest nawiązaniem do mitycznego boga handlu i podróży, który był inspiracją dla stworzonego przez założyciela firmy Franka A. Seiberlinga logo Goodyear – „skrzydlatej stopy”.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
człowiek, 16 września 2017, 13:12 0 0
Kolejna firma "odczłowieczająca" procesy wytwórcze i dystrybucyjne. Aby poprawić firmie Goodyear percepcję na skutki wprowadzania takich zmian, wrzucę mój malutki kamyczek i deklaruję, że niniejszym tracę zainteresowanie produktami tej firmy, dedykując ich kupowanie zrobotyzowanej grupie konsumentów.
Odpowiedz
bieda, 16 września 2017, 21:47 0 0
dobre dobre 1346 zł netto
Odpowiedz