1. Zamawiaj przez Internet – oszczędzaj swój czas, eliminuj pomyłki – zdobądź nawet 100 pkt.
Korzystaj z IC-Katologu i powiązanego z nim systemu zamówień internetowych w Inter Cars S.A. Zwiększając ich udział w ogólnej ilości swoich zamówień zdobywasz punkty promocyjne. Każdy 1% zamówień internetowych to 1 punkt. Im więcej punktów tym większa szansa na wygraną.
2. Korzystaj z szybkiej płatności – redukuj koszty przelewów, lepiej zaplanuj swoje płatności – zdobądź 100 pkt.
Płać za wszystkie swoje faktury zawsze w czwartek. Przy standardowym terminie płatności 14 dni – szybka płatność oznacza płatność za wszystkie faktury z danego tygodnia do czwartku następnego tygodnia. Przy standardowym terminie płatności 21 dni – szybka płatność oznacza płatność za wszystkie faktury z pierwszego tygodnia do czwartku trzeciego tygodnia. Dzięki temu redukujesz koszty kilku przelewów do jednego. To rozwiązanie może Ci dać dodatkowe 100 pkt.
3. Redukuj poziom zwrotów części – i uzyskaj nawet 100 pkt.
Każdy zwrot części zamiennych, niezależnie od tego czy źle zamówionych, czy zwracanych z innych przyczyn, destabilizuje pracę warsztatu i dostawcy. W przypadku serwisu samochodowego wydłuża czas naprawy samochodu i powoduje zniecierpliwienie jego właściciela, oraz generuje dodatkowy koszt w postaci zajętego stanowiska naprawczego. W przypadku dostawcy części, wpływa na pogorszenie dostępności towaru i wzrost kosztów obsługi klienta. Zmniejszając ilość zwrotów wszyscy redukujemy nasze koszty a uzyskane w ten sposób środki, możemy przeznaczyć na inne cele.
Jeżeli poziom Twoich zwrotów będzie mniejszy niż 10% i systematycznie będzie malał możesz zdobyć nawet 100 pkt. (Każde zmniejszenie poziomu zwrotów o 1% poniżej 10% daje Tobie dodatkowe 10 pkt.)
Komentarze