Spółka Unimetal – przedstawiciel Sun Diagnostic w Polsce wprowadziła do swojej oferty czteroskładnikowy analizator spalin DGA 1500, przeznaczony do badania i regulacji silników benzynowych, oraz do wykonywania kontroli emisji z tych silników według właściwych norm państwowych.
Analizator umożliwia pomiar stężenia HC; CO; CO2; O2. Na podstawie tych parametrów wyliczyć można COcor oraz współczynnik nadmiaru powietrza Lambda. Urządzenie to mierzy także prędkość obrotową silnika i temperaturę oleju.
Przyrząd posiada menu w języku polskim (w ofercie także w j. rosyjskim), duży i łatwy w odczycie wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości, interaktywną klawiaturę oraz zintegrowaną drukarkę termiczną. Całość stanowi zwartą i wytrzymałą konstrukcję, a dzięki szybkiemu procesowi nagrzewania jest gotowe do pracy już po kilku sekundach.
Urządzenie posiada takie funkcje jak:
• pomiar stężenia 3,4 lub 5 składników,
• tryb pomiaru urzędowy lub ciągły,
• automatyczne zerowanie co 30 minut,
• automatyczne usuwanie kondensatu,
• automatyczna pompa stand by i automatyczne zerowanie co 30 minut,
• zmiany ciśnienia powietrza: automatyczna korekta poprzez wbudowany czujnik ciśnienia,
• krótki czas nagrzewania < 5 min, przy 23oC około 3 minut,
• duży i łatwy w odczycie wyświetlacz LCD,
• zgodny z najnowszą europejską z dyrektywą MID ISO 3930,
• bluetooth.
Dostępny także w ofercie Unimetal’u nowy analizator DGA 1500 Combi w wersji z dymomierzem podążając za rozwojem technologicznym w branży samochodowej oferuje diagnostykę emisji spalin silników zarówno iskrowych jak i wysokoprężnych. Przyrząd zapewnia m.in. urzędowy pomiar nieprzezroczystości i procedurę określenia nieprzezroczystości odpowiednią dla warsztatów oraz analizę nieprzezroczystości z prezentacją krzywej nieprzezroczystości. Przed pomiarem następuje automatyczne zerowanie i kalibracja. Moduł dymomierza zgodny z ISO 11614
Wyposażenie opcjonalne:
• moduł pomiaru tlenku azotu,
• komunikacje bluetooth z dymomierzem,
• komunikacje bluetooth do pomiaru obrotów i temperatury oleju poprzez złącze EOBD (Scantool jest narzędziem pozwalającym dostęp do wewnętrznych danych pokładowego systemu OBDII/EOBD Wystarczy połączyć wtyczkę do złącza w pojeździe aby otrzymać dostęp do pamięci systemu poprzez jeden z 5 standaryzowanych protokołów: J1850, PWM, J1850 VPW, ISO9141 2, ISO14230 1,2, ISO15765 i J1939. Obowiązkowe dla stacji kontroli pojazdów, przydatne w warsztacie. Obsługuje wszystkie marki pojazdów (wyposażone w OBD).
• komunikacje bluetooth do pomiaru obrotów poprzez pomiar tętnień napięcia akumulatora z jednoczesnym podłączeniem sondy temperatury oleju,
• klawiaturę Qwerty,
• stojak przenośny.
Więcej informacji w firmie Unimetal Sp. z o.o. pod nr tel. (067) 263 30 80
Komentarze