Już tylko niespełna miesiąc pozostał do zakończenia piłkarskiej promocji Blue Print pt. "Strzel hat-tricka z Blue Print", prowadzonej przez firmę Hipol. Główną nagrodą w promocji jest wyjazd 8 klientów Hipol na mecz drużyny Arsenal Londyn, połączony ze zwiedzaniem najpiękniejszych zakątków Londynu i wizytą w siedzibie producenta Blue Print – firmie ADL.
Dodatkowo nagrodami w promocji są oryginalne koszulki piłkarskie, oraz firmowe gadżety Blue Print (w tym cieszące się ogromnym powodzeniem unikalne szklanki do whisky).
Najlepsi, swoje miejsce w rankingu mogą sprawdzać na stronie promocji: www.3latagwarancji.com. Akcja ta promuje nową politykę gwarancyjną marki, która wprowadziła 3 letnią gwarancję na wszystkie swoje produkty (poza produktami, których użyteczność określona jest przez producenta pojazdu np. pasek rozrządu).
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 28 czerwca 2009, 0:00 0 0
ADL nie jest producentem tylko zwykłym konfekcjonerem - dlaczego mam kupować towar w pudełku Blue Print np 555, kashiyama - który jest dostępny w IC o 30% taniej ??? To zupełnie bez sensu. A z jakością bywa różnie jak u wszystkich konfekcjonerów - część towaru jest imporotwana np. z Chin, Indii, + 500% marży i płacimy za pudełko BP. To już lepiej kupować od polskich konfekcjonerów - towar ten sam, lub lepszy a cena dużo niższa. Co do gwarancji - co z tego, że jest trzeba ją jeszcze uznawać - a z tym w tej firmie jest słabiutko.
Odpowiedz