Piłkarska promocja Blue Print na półmetku

, 24 czerwca 2009, 0:00

Już tylko niespełna miesiąc pozostał do zakończenia piłkarskiej promocji Blue Print pt. "Strzel hat-tricka z Blue Print", prowadzonej przez firmę Hipol. Główną nagrodą w promocji jest wyjazd 8 klientów Hipol na mecz drużyny Arsenal Londyn, połączony ze zwiedzaniem najpiękniejszych zakątków Londynu i wizytą w siedzibie producenta Blue Print – firmie ADL.

Dodatkowo nagrodami w promocji są oryginalne koszulki piłkarskie, oraz firmowe gadżety Blue Print (w tym cieszące się ogromnym powodzeniem unikalne szklanki do whisky).

Najlepsi, swoje miejsce w rankingu mogą sprawdzać na stronie promocji: www.3latagwarancji.com. Akcja ta promuje nową politykę gwarancyjną marki, która wprowadziła 3 letnią gwarancję na wszystkie swoje produkty (poza produktami, których użyteczność określona jest przez producenta pojazdu np. pasek rozrządu).

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 28 czerwca 2009, 0:00 0 0

ADL nie jest producentem tylko zwykłym konfekcjonerem - dlaczego mam kupować towar w pudełku Blue Print np 555, kashiyama - który jest dostępny w IC o 30% taniej ??? To zupełnie bez sensu. A z jakością bywa różnie jak u wszystkich konfekcjonerów - część towaru jest imporotwana np. z Chin, Indii, + 500% marży i płacimy za pudełko BP. To już lepiej kupować od polskich konfekcjonerów - towar ten sam, lub lepszy a cena dużo niższa. Co do gwarancji - co z tego, że jest trzeba ją jeszcze uznawać - a z tym w tej firmie jest słabiutko.

Odpowiedz