Mustang „ProfiAuto” dzieciom

27 maja 2009, 0:00

ProfiAuto – ogólnopolska sieć sklepów i hurtowni motoryzacyjnych oprócz swojej głównej działalności, wspiera także imprezy charytatywne. Ford „ProfiAuto” Mustang, wizytówka ProfiAuto uświetnił w sobotę, 23 maja 2009 roku festyn zorganizowany na rzecz dzieci z Domu Dziecka w Zabrzu.

Ciepła wiosenna aura sprzyjała imprezie plenerowej zorganizowanej w zabrzańskim Parku Hutniczym. Na scenie występowali wychowankowie Domu Dziecka, zachwycając licznie zgromadzoną publiczność pięknym tańcem i śpiewem. Można było poszaleć na podniebnych huśtawkach, pospacerować na linie, wziąć udział w loterii fantowej, zjeść przepyszne domowe ciasto, napić się kawy lub herbaty. I co najważniejsze, ofiarować pieniądze na wakacje dla dzieci z Domu Dziecka, nauczyć się pod kierunkiem ratowników medycznych zasad udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych.

Gośćmi festynu byli także policjanci z drogówki, których radiowóz i dwa policyjne motory pościgowe były także nie lada rarytasem dla dzieci. Każdy mógł dosiąść tych maszyn i „postraszyć” uczestników festynu syrenami i lampami błyskowymi. Wielu widzów z zachwytem obserwowało zorganizowany na specjalnie przygotowanym do tego terenie pokaz freestyle’owej jazdy na motocyklu.

Atmosferę podgrzał wjazd na parking przed parkiem największej atrakcji pikniku. Najpierw słychać było dobiegający gdzieś z daleka cichy pomruk silników. Później, kiedy ryk stawał się coraz wyraźniejszy, a oczy wszystkich kierowały się w stronę drogi, zaczęły ukazywać się kolejne, jadące w szyku motocykle, a w środku peletonu ponad stu maszyn jechał czerwony Mustang reprezentujący barwy ProfiAuto w towarzystwie motocyklistów z Motocyklowego Klubu Stróżów Prawa Blue Knights. Szpaler ustawił się na parkingu, dzieci podbiegały do maszyn, siadały za kierownicą, podziwiały, zadawały pytania a przede wszystkim świetnie się bawiły. Kiedy dzieci ochłonęły i nasyciły swoją ciekawość, przyszła pora na przejażdżki motocyklami i Mustangiem po ulicach Zabrza.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 27 maja 2009, 0:00 0 0

jestem pod wrazeniem. szczytny cel, brawo za działania nie tylko biznesowe. chylę czoła

Odpowiedz

Anonim, 27 maja 2009, 0:00 0 0

wielcy i bogatsi od mp uczcie się. jeśli faktycznie zrobili coś takiego to może zacznie się nowa tradycja wśród .... rynku typu ic, ap,hart i innych

Odpowiedz

Anonim, 27 maja 2009, 0:00 0 0

już nawet jak otwieram lodówke to wyskakuje auto profil.
chyba przesada, co?

Odpowiedz

Anonim, 28 maja 2009, 0:00 0 0

Kolego, akurat przy tej wiadomości mogłeś sobie ten złośliwy komentarz darować.
Pozdrawiam i życzę odwagi i pomysłu na zrobienie czegoś lepszego.

Odpowiedz

Anonim, 28 maja 2009, 0:00 0 0

cel szczytny i bardzo dobrze, że MP angażuje się w takie akcje. mam nadzieję, że to nie ostatnia impreza tego typu

Odpowiedz

Anonim, 28 maja 2009, 0:00 0 0

jaki auto profil .... zastanów się 2 razy zanim coś napiszesz lub poczytaj co pisze wyżej ... umiejętność czytania ze zrozumieniem ... bezcenna

Odpowiedz