Firma Integra Software wprowadza na rynek nową wersję oprogramowania do obsługi sklepów i serwisów samochodowych Integra Car 7.2. Nowa wersja umożliwia szybszą obsługę klientów, znacząco poprawia organizację pracy, a także dostarcza szersze wsparcie biznesowe dla prowadzonej działalności. Dzięki modułowej budowie oraz szerokiej konfiguracji Integra oferuje zarówno proste i tanie programy dla mniejszych firm oraz rozbudowane systemy przeznaczone dla bardziej wymagających klientów.
Nowa wersja zawiera wiele nowych funkcji oraz znaczne usprawnienia w zakresie funkcjonalności systemu, najważniejsze zmiany to m.in. :
Obsługa serwisu i sprzedaży części zamiennych:
– Automatyczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych zapewniający bardzo szybkie otwieranie zleceń
– Nowe funkcje dla serwisów blacharsko lakierniczych m.in. nr. protokołu szkody, umowy dotyczące poj. zastępczego, podział naprawy na Blacharnię, Lakiernię, itp.
– Wprowadzenie kosztorysów wzorcowych przyspieszających obsługę zleceń dla popularnych napraw np. wymiana oleju, wymiana paska rozrządu, okresowe przeglądy, itp.
– Możliwość dodawania nowych pól w zleceniach według indywidualnych potrzeb danego serwisu
– Rozbudowa obsługi statusów zleceń, wprowadzanie własnych statusów, automatyczne rozpoczynanie oraz możliwość wstrzymywania zleceń i przywracania zakończonych zleceń
– Rozszerzenie obsługi w zakresie sprzedaży usług (wyliczanie cen usług, rozliczenia serwisantów, nowe karty usług, obsługa kodów kreskowych, itp.)
– Obsługa dodatkowych dokumentów w zleceniach napraw m.in. warunki gwarancji, formularz bezpłatnego przeglądu, itp.
– Integracja z systemem SKP do obsługi Stacji Kontroli Pojazdów (dot. zleceń napraw, historii pojazdu, fakturowania, itp)
– Obsługa zleceń pod kątem norm ISO (sygnatury, dodatkowe opisy w zleceniu, zaawansowane opcje edycji treści wydruków zleceń)
– Rozbudowa funkcji Terminarza napraw usprawniająca planowanie pracy serwisu
– Wymiana danych z nowymi Katalogami części zamiennych
Moduły CRM i Finanse
– Rozbudowa modułu CRM- Serwis umożliwiającego zwiększenie dochodów firmy m.in. obsługa nowych, konfigurowalnych szablonów wiadomości SMS dla zleceń i kosztorysów; możliwość wysłania przypomnień do klientów o nieuregulowanych płatnościach, itp).
– Nowe funkcje w Module CRM-Zadania pozwalające na łatwiejsze zarządzenie czasem pracy i usprawniające organizacje pracy całej firmy
– Nowe funkcje w module Finanse ułatwiające kontrolę i rozliczenia z kontrahentami firmy (kompensaty, zaliczki, wezwania do zapłaty, nowe raporty należności i zobowiązań)
– Współpraca z Systemami Bankowymi znacznie usprawnia rozliczenia z dostawcami i klientami firmy
Obsługa magazynu
– Wskaźniki rotacji towarów ułatwiające m.in. przygotowywanie zamówień i planowanie zapasów magazynowych
– Drukowanie metek dla towarów z kodami kreskowymi, obsługa różnych szablonów dla dowolnych rodzajów etykiet
– Rozszerzenie funkcji w dok. magazynowych PZ usprawniające obsługę dostaw (korekty dostaw, edycja cen zakupu,
– Dodatkowe jednostki miar zapewniające obsługę dostaw olejów i części zamiennych w opakowaniach zbiorczych
– Optymalizacja obsługi danych w programie pod kątem szybkiej obsługi dużych ilości kartotek towarowych
– Obsługa nowych formatów faktur elektronicznych od kolejnych dostawców części zamiennych
– Zmiany usprawniające przeprowadzanie Inwentaryzacji magazynu
Inne funkcje
– Rozbudowa list: klientów, pojazdów, towarów, usług, zleceń i dokumentów (rozszerzenia w menu kontekstowym, nowe kolumny, rozbudowa podglądów, itp.)
– Nowy moduł do raportowania i przeprowadzania analiz serwisowych, magazynowych, finansowych, itp.
– Wymiana danych z systemami Finansowo – Księgowymi CDN OPT!MA i Symfonia Sage (dok. sprzedaży, zakupu, dostawy do magazynu, dane rozliczeniowe, itp.)
– Możliwość usuwania przez administratora programu (np. właściciela firmy) błędnie wystawionych dokumentów sprzedaży
– Nowy moduł RCP do rejestrowania czasu pracy pracowników (wymiana danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych używanych przez pracowników firmy (ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, nieobecności, spóźnień, nadgodzin, itp.)
– Wprowadzenie obsługi 2 firm w jednym programie oraz wiele innych zmian i nowych funkcji usprawniających codzienną pracę sklepów i serwisów samochodowych
Użytkownicy poprzednich wersji oprogramowania ADBS oraz Integra serii 5 i 6 mogą skorzystać ze specjalnej oferty umożliwiającej aktualizację do najnowszej wersji programu. Producent oferuje przeniesienie danych z poprzednio używanego systemu, instalację i konfigurację oprogramowania, szkolenia oraz pomoc techniczną.
Więcej informacji w firmie Integra Software oraz pod nr tel. 094 348 80 11
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 21 kwietnia 2009, 0:00 0 0
Jaki program jest najlepszy w branży? Czeka mnie zmiana i nie wiem co wybrać
Odpowiedz
Anonim, 22 kwietnia 2009, 0:00 0 0
bierz fotę najlepszy na rynku
Odpowiedz
Anonim, 27 maja 2009, 0:00 0 0
Bierz Integre :)
Odpowiedz
Anonim, 25 marca 2014, 10:52 0 0
Jaki program jest najlepszy dla auto kasacji???
Odpowiedz