Nie rezygnuj z jakości (przygotowała firma Inter Cars S.A.)

9 maja 2007, 0:00

W ostatnich latach sprowadzono do Polski przeszło 2 miliony samochodów. Z naszych dróg powoli znikają stare Polonezy i „Małe” Fiaty, ich miejsca zajmują coraz to nowsze auta, bardziej zaawansowane technologicznie.

Prognozy mówią, że choć na dzień dzisiejszy po naszych drogach porusza się znaczny odsetek aut starszych niż 8 lat, to i tak tendencja odmładzania rynku samochodowego jest nieunikniona, a wraz z nią wzrost popytu na markowe produkty naprawcze. I tu właśnie pojawia się dylemat właściciela samochodu: Najprościej pójść do ASO i zamówić wszystkie potrzebne do naprawy elementy. Ale najprościej zazwyczaj oznacza najdrożej. A do drogiego warsztatu nikt nie chce wracać…

Oczywiście zaraz usłyszymy, że przecież na rynku jest mnóstwo zamienników.

Ale czy bez problemów zaufamy produktom wszystkich marek?
Zwłaszcza tym, które musielibyśmy zamontować po raz pierwszy? Według jakiego klucza wybrać producenta części?
Pytań zazwyczaj jest wiele, a odpowiedzi nie zawsze proste. Inter Cars S. A. podsuwa gotowe rozwiązanie: promując grupę wyselekcjonowanych dostawców. Dlaczego akurat te firmy mają być lepsze? – Bo dostarczają towar bezpośrednio do fabryk, na pierwszy montaż. Dzięki dostępowi do pełnej dokumentacji technicznej (lub wręcz wspólne tworzenie jej z producentem aut na etapie konstruowania danego modelu) dana część nie tylko pasuje do konkretnego pojazdu, a jest ściśle do niego zaprojektowana. Poza tym podzespoły przechodzą ciągłą, wnikliwą kontrolę jakości.

Jakie korzyści osiągnie warsztat montując sprawdzone elementy?

Jeśli klient zakupi daną część bezpośrednio w firmie która mu ją zamontuje, będzie to jedyny punkt, do którego zwróci się z ewentualną reklamacją. Na nic nie zdadzą się tłumaczenia, że to wina kiepskich materiałów, itp. Nawet jeśli dostawca części uzna reklamację to warsztat i tak musi ponieść koszt ponownego demontażu i montażu. A to często więcej niż zarobek na tanim elemencie! Poza tym to na warsztacie ciążyć będzie odpowiedzialność za nieudaną naprawę.
Firma Inter Cars S.A. zachęca zarówno właścicieli sklepów oraz warsztatów motoryzacyjnych do wybierania i przekonywania klientów o zaletach części zamiennych pochodzących od renomowanych dostawców. Dodatkowym argumentem, który może skłonić do zakupu produktów markowych z oferty Inter Cars S.A. jest na pewno możliwość wzięcia udziału w akcji promocyjnej.
Do akcji przystąpili już najwięksi dostawcy przemysłu samochodowego oferując klientom Inter Cars S.A. możliwość wygrania nagród, których pula wynosi łącznie ponad 1 000 000zł.

Wystarczy zadeklarować chęć uczestnictwa, poprzez wypełnienie specjalnego formularza (dostępnego w filii IC lub na stronie internetowej www.intercars.com.pl) i dokonywać zakupów w wybranych liniach produktów, które będą odpowiednio premiowane możliwością wygrania nagród.
Więcej informacji na www.intercars.com.pl oraz pod numerem infolinii 0801-80-20-20.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!