W dniach 3-4 czerwiec 2006 odbyły się w katowickim Spodku, III Międzynarodowe Targi Wiedzy Technicznej i Szkoleń.
Trzecia edycja, tego oryginalnego wydarzenia zorganizowanego przez firmę Moto-Profil wraz z gronem partnerów handlowych, to frekwencja ponad 7500 osób związanych zawodowo z branżą motoryzacyjną.
Impreza tradycyjnie zgromadziła krajowych i zagranicznych producentów części motoryzacyjnych i wyposażenia warsztatowego.
Rdzeń targów stanowiły liczne merytoryczne szkolenia dotyczące wszystkich obszarów serwisowej obsługi pojazdów, a więc: ogumienie, układ hamulcowy, elementy zawieszenia, elementy przenoszenia napędu, silnik wraz z elektroniką silnikową oraz bieżąca obsługa eksploatacyjna. W kilkunastu salach konferencyjnych przeprowadzono ponad 80 sesji szkoleniowych związanych bezpośrednio z techniką i naprawami samochodów, jak również seminaria z zakresu możliwości i sposobów zdobywania dotacji unijnych oraz doskonalenia obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.
]1[
Część wystawową targów o powierzchni ponad 1000 m2 zajęły ekspozycje producentów części oraz dostawców wyposażenia warsztatowego.
Targom towarzyszyła impreza o charakterze piknikowym, podczas której przygotowano szereg atrakcji towarzyszących w tym artystyczny gwóźdź programu, czyli wieczorny koncert zespołu Perfect.
]2[
W programie pikniku znalazły się także liczne konkursy z cennymi nagrodami dla publiczności, a także pokaz mody prezentowany przez finalistki konkursu Miss Śląska i Zagłębia, show laserowe, liczne występy grup tanecznych, a następnie całonocna biesiada przy piwie, grillu i dobrej muzyce. W wieczornym pikniku wzięło udział ponad 7000 gości z całego kraju.
„Dla mnie, jako dla pomysłodawcy takiej formuły targów i głównego organizatora najistotniejsze są dwa aspekty targów. Po pierwsze to, że gromadzimy w Katowicach z okazji targów wyłącznie ludzi z branży, aktywnych i poszukujących nowych sposobów rozwijania prowadzonych przez siebie serwisów, a więc można powiedzieć, że czołówkę serwisową. Po drugie, dla mnie jako dla osoby odpowiedzialnej za marketing i wizerunek rynkowy firmy Moto-Profil, dużą satysfakcją jest to, że nasza konkurencja organizuje swój doroczny „jesienny oktoberfest” podobnie jak my w czerwcu, poświęcając większą uwagę usprawiedliwieniom dlaczego w tym roku w Warszawie jesień przyszła dokładnie w ten sam weekend, w który my organizujemy targi w Katowicach, niż merytorycznej informacji o imprezie.” Olgierd Langer – kierownik działu marketingu i rozwoju projektów.
Komentarze