FO Dębica rozszerza swoją ofertę

27 grudnia 2005, 0:00

Firma Oponiarska Dębica S.A., wchodząca w skład koncernu Goodyear od 1 stycznia 2006 roku zamiast opon do samochodów dostawczych marki Dębica będzie produkowała popularniejsze na rynku europejskim opony różnych marek należące do macierzystego koncernu. Będą to m.in. opony marki Sava.
Jednocześnie marka Dębica utrzyma wiodącą pozycję na rynku opon do samochodów osobowych.
Decyzja ta wynika przede wszystkim z konieczności zoptymalizowania portfolio marek w ramach Grupy Goodyear. Taka decyzja pozwoli skuteczniej promować produkowane w Dębicy opony różnych marek do samochodów dostawczych, które cieszą się większą niż marka Dębica popularnością w Europie. Jednocześnie umożliwi to jeszcze bardziej dynamiczny rozwój marki Dębica, która stanie się klasyczną marką opon do samochodów osobowych.
„Zmiana przyniesie wymierne korzyści wszystkim zainteresowanym. Po pierwsze poszerzymy paletę rozmiarową opon dostawczych w segmencie „budżet”, więc nasi klienci będą mieli większy wybór. Po drugie, na przykład marka Sava w tym segmencie opon jest lepiej rozpoznawalna w Europie niż marka Dębica. W efekcie większa będzie dostępność naszych opon poza granicami Polski, co dla kierowców samochodów dostawczych ma niemałe znaczenie” – powiedział Jacek Pryczek, Dyrektor Sprzedaży Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Opony do samochodów dostawczych w segmencie „budżet”, produkowane w fabryce w Dębicy pod marką Sava, będą kompatybilne z dostępnymi obecnie na rynku oponami marki Dębica. Będzie je można zakładać na tę samą oś pod warunkiem, że będą miały identyczne bieżniki oraz indeksy prędkości i nośności. W przypadku reklamacji bądź uszkodzenia opony marki Dębica, która nie będzie miała swojego identycznego odpowiednika w marce Sava, klient otrzyma dwie opony Sava.
W przypadku opon Sava dodatkową korzyścią dla klienta będzie wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat przy utrzymaniu na dotychczasowym poziomie cen nowych opon Sava w rozmiarach zastępujących opony marki Dębica.
„Celem zmian jest dalsze zwiększanie konkurencyjności opon produkowanych przez koncern Goodyear w niezwykle szybko rozwijającym się segmencie, jakim jest grupa opon do aut dostawczych. Między rokiem 2001 a 2004 zanotowano w niej wzrost o 73 proc.” powiedział Jacek Pryczek.
Wprowadzane 1 stycznia 2006 roku zmiany ułatwią także dalszy rozwój marki Dębica w grupie opon do samochodów osobowych.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!