Philips wprowadził właśnie do sprzedaży nowe wzory opakowań swoich produktów z gamy oświetlenia samochodowego.
Nowe lampy ksenonowe oraz żarówki halogenowe zaprezentowane w czasie wrześniowych targów Automechanika we Frankfurcie od początku sprzedawane są w nowych opakowaniach, a w ślad za nimi zmienia się reszta gamy produktowej marki Philips. „Ta zmiana to wyraz dbałości o klienta. Chcemy, aby łatwiej można było zorientować się w cechach naszych poszczególnych produktów” – tłumaczy Tarek Hamed, Marketing Manager CE marki Philips.
Na nowych opakowaniach wyeksponowana została skala z gwiazdkami, które w plastyczny sposób pokazują, o ile osiągi danej lampy czy żarówki przewyższają określone przepisami minimum. Na przykład, prawdopodobnie najsilniejsze obecnie na rynku żarówki halogenowe Philips RacingVision mają pięć gwiazdek (gwarantując 150% lepszą widoczność), podczas gdy Philips VisionPlus (z widocznością lepszą o 60%) – cztery gwiazdki.
Bez zmian pozostały formy opakowań. Nadal produkty marki Philips dostępne są w kartonowych opakowaniach ułatwiających ich przechowywanie w warsztacie (C1 – pojedyncze, C2 – podwójne) i blistrach (B1 i B2). Dodatkowo istnieją efektownie zaprojektowane formy opakowań przeznaczone do sprzedaży detalicznej (oznaczone jako S1 i S2).
Dzięki specjalnemu Certyfikatowi Autentyczności („CoA”) każdy nabywca lamp ksenonowych Philips może zweryfikować ich oryginalność wchodząc na stronę www.philips.com/original i wpisując unikalny kod podany na opakowaniu.
Komentarze