Od 7 do 9 października trwał wielki finał konkursu Gala Biesiadna – najważniejszej promocji, organizowanej przez Inter Cars w tym roku. W Karpaczu pojawiły się tłumy klientów spółki, gotowych spędzić wspólnie weekend pełen nie tylko emocji i atrakcji, ale także branżowych rozmów i okazji do poszerzenia wiedzy.
Klienci Inter Cars zaczęli przybywać do Karpacza już w piątkowe południe. Dlatego organizatorzy zadbali o to, żeby goście mieli już zorganizowany czas. Ci, którzy chcieli odpocząć i zrelaksować się, mogli skorzystać z parku wodnego Tropicana lub wziąć udział z zabawie Crazy Karts, w której nagrody ufundowała firma Castrol.
WW i sieci serwisowe
Nie mogło też zabraknąć spotkań i ekspozycji dla osób, które prosto po podróży wolały zająć się sprawami biznesowymi. Czekała na nie ekspozycja wyposażenia warsztatów, a tam – specjalnie przygotowane oferty na zakup urządzeń czy też możliwość skorzystania z super oferty leasingowej. Ponadto dział WW oraz dostawcy pokazali wiele nowości, które swoją premierę miały podczas targów Automechanika Frankfurt 2016. Były to m.in. nowe serie urządzeń diagnostycznych KTS firmy Bosch oraz urządzenia do kalibracji kamer w pojeździe. Przygotowano również stoisko konsultacyjne dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą naprawą systemów wtryskowych. Na żywo można było zobaczyć pracę urządzeń oraz porozmawiać o sposobach ich sprawdzenia i naprawy. W strefie wyposażenia warsztatów na gości czekały również emocje i sportowa rywalizacja. Wszyscy chętni mogli wziąć udział w „Rajdzie WW z nagrodami”, czyli w wyścigu w profesjonalnym symulatorze rajdowym 3D na czas. Ekspozycja warsztatowa była dostępna dla klientów przez cały galowy weekend.
Również już w piątek klienci mogli spotkać się z przedstawicielami sieci serwisowych skupionych wokół Inter Cars. O godzinie 16 odbyła się prezentacja „Z drogi do uścisku dłoni, czyli jak podnosić standard przy rosnących potrzebach klientów”. Osoby prowadzące starały się pokazać właścicielom warsztatów, jak dopasować standard serwisu do rosnących oczekiwań klientów. Namawiały również słuchaczy do spojrzenia na swój biznes z zupełnie innej perspektywy – obecnych lub potencjalnych klientów. Chodzi o to, żeby zastanowić się nad tym, na co zwracają uwagę kierowcy, którzy trafiają do warsztatu i jak chcą być obsłużeni. Spotkania sieci serwisowych kontynuowane były w sobotę – aby każda zainteresowana osoba mogła wziąć w nich udział.
Pół żartem, pół serio
Uroczysta inauguracja Gali Biesiadnej 2016 miała miejsce w piątkowy wieczór. Oficjalną część otworzyło wystąpienie Roberta Kierzka, prezesa Inter Cars. Po przywitaniu gości opowiedział on o planach spółki na najbliższą i trochę bardziej odległą przyszłość. Zadeklarował, że firma nie jest idealna, argumentując to tym, że idealna firma nie ma bodźców do rozwoju. Przedstawił obecną kondycję rynku motoryzacyjnego, która rysuje się w optymistycznych barwach.
Prezes Inter Cars zwrócił uwagę na potrzebę dostosowywania funkcjonowania warsztatów do sytuacji zarówno technologicznej, jak i społeczno-rynkowej. Wiadomo, że obecnie zmienia się profil klienta, wchodzi nowe mobilne pokolenie, tzw. pokolenie „now”, czyli „teraz”. Oczekuje ono usługi od razu, szybko i bez żadnych komplikacji. Jest to swoisty znak czasów, z którym musi sobie radzić każdy przedsiębiorca. – Osoby urodzone w latach 1980-2000 to bez mała 11- milionowa rzesza konsumentów stanowiąca 30% społeczeństwa. Szacuje się, że do 2025 r. tzw. „milenialsi” stanowić będą 75% rynku podaży pracy. Będzie to dominująca siła na rynku, będąca jednocześnie najlepiej wyedukowanym pokoleniem w historii. Jednocześnie będzie to grupa społeczna dysponująca największą siłą nabywczą. – powiedział Robert Kierzek do gości galowych. – Ci klienci chcą jednocześnie mieć w pakiecie produktu, jakim jest samochód, wszystkie niezbędne wartości dodane, a więc przede wszystkim usługę serwisową, ubezpieczenie, usługę wymiany opon, usługę assistance, itp. Dlatego też obszarem szczególnie ważnym dla niezależnych warsztatów samochodowych jest tzw. obecność serwisu w sieci – dodał.
Po wystąpieniu prezesa Inter Cars głos zabrali przedstawiciele partnerów strategicznych Gali Biesiadnej 2016. Firmę Castrol reprezentowali Anna Wilczewska oraz Leszek Radzikowski, firmę Bosch – Paweł Hańczewski i Sławomir Kosek, TRW – Sławomir Góralewski, natomiast ZF – Adam Światowy. Dwaj ostatni potwierdzili również połączenie ZF i TRW oraz powstania nowej, olbrzymiej struktury ZF Aftermarket.
Często poruszanymi tematami była przyszłość motoryzacji, którą można określić słowami: napędy alternatywne, pojazdy autonomiczne i telematyka.
Po części oficjalnej przyszedł czas na rozrywkę. Podczas wieczoru kabaretowego publiczność bawiła się przy skeczach najpopularniejszych polskich kabaretów: Kabaretu pod Wyrwigroszem, Paranienormalnych oraz Macieja Stuhra. Publiczność przeżyła prawdziwy maraton śmiechu.
Co słychać w branży?
„Spokój sprzyja interesom” – ta stara maksyma znalazła swoje odzwierciedlenie podczas galowego weekendu. Organizatorzy zadbali o to, żeby w sobotę, w ciągu dnia, stworzyć komfortowe warunki do rozmów oraz spotkań biznesowych. Od samego rana do dyspozycji gości galowych byli przedstawiciele dostawców – partnerów konkursu galowego. W tym celu powstała specjalna strefa ekspozycji, przygotowana w formie „mini targów”. W sobotę goście mogli również dalej odwiedzać namiot wyposażenia warsztatów oraz Show Car sieci serwisowych.
Nie zapomniano też o, jakże istotnych w tych czasach, kwestiach ekologicznych, które w Inter Cars koordynowane są poprzez projekt Bio Service. Właściciele warsztatu mogli wziąć udział w spotkaniu „Korzyści wynikające z audytu energetycznego”. W ciągu dnia wręczono również wyróżnienia dla klientów i filiantów Inter Cars zaangażowanych w działania proekologiczne.
Klienci wyróżnieni za działalność proekologiczną:
- Marek Jóźwiak z firmy PW Adams
- Marcin Wróbel z firmy Wulkan s.c.
- Mateusz Turbański z firmy Turbańscy sp. z o.o.
Filianci wyróżnieni za działalność proekologiczną:
- Krzysztof Wyrębowski z Grupy Filialnej Łódź
- Dariusz Pietrzak z Grupy Filialnej Bielsko
- Ryszard Paluczek z Grupy Filialnej Poznań
Wysmakowane popołudnie
O godzinie 13: 00 goście galowi mogli spotkać się z Magdą Gessler, znaną restauratorką, właścicielką i współtwórczynią wielu restauracji. Pani Magda porwała wszystkich swoim żywiołowym zachowaniem i olbrzymim poczuciem humory. Uczestnicy spotkania mogli zobaczyć, jaka naprawdę jest gwiazda programów „Kuchenne rewolucje” oraz „Master Chef”. Jako ekspert kulinarny pokazała, jak ważny jest wpływ dobrej kuchni na trwałość rodziny, m.in. przedstawiając kilka przepisów z polskiej kuchni na potrawy, które są doskonałymi afrodyzjakami.
Oprócz kulinarnych doznań, w sobotnie popołudnie na klientów Inter Cars czekało jeszcze spotkanie z Jackiem Walkiewiczem. To jeden z najwybitniejszych polskich szkoleniowców i mówców motywacyjnych, który znany jest z porywających i dowcipnych wystąpień. Podczas spotkania starał się pokazać, jak ważne (zwłaszcza w branży warsztatowej) są zmiany, kreowanie odważnej wizji i celu, a także wysoki standard obsługi i relacji z klientem.
W ponad tysiącu szkoleń Inter Cars swoją wiedzę poszerzyło ponad 18 tysięcy mechaników.
Cała sala śpiewa z nami
W sobotni wieczór laureaci konkursu wzięli udział w wielkiej gali. To była prawdziwa biesiada, nawiązująca charakterem do niezapomnianych gal piosenki biesiadnej. Podczas gali o najlepszy repertuar i wspaniałe widowisko zadbał Zbigniew Górny, pomysłodawca oryginalnej gali z lat 90., wraz ze swoją orkiestrą oraz towarzyszący im artyści: Katarzyna Jamróz, Gang Marcela, Władysław Grzywna, Kwartet Rampa, Beata Rybotycka, Hanna Śleszyńska, Robert Rozmus oraz Jacek Wójcicki. Brawurowe wykonanie i niezaprzeczalna pasja artystów porwała wszystkich gości do wspólnej, radosnej zabawy. Wszyscy razem śpiewali i bawili się w najlepsze.
Podczas sobotniego wieczoru w roli prowadzących wystąpili Radosław Grześkowiak, Dyrektor ds. Reklamy i Marketingu Inter Cars, oraz piosenkarka Sabina Jeszka, finalistka programu Mam talent.
Gala Biesiadna to również okazja do wręczenia nagród zwycięzcom galowego konkursu.
Zwycięzcy konkursu Gala Biesiadna 2016 według regionów:
Region Północno-Wschodni
- Vcentrum Sp. z o.o. – zwycięzca rankingu warsztat, rynek osobowy
- Auto Części Firma Handlowo Usługowa, Jan Żukowski – zwycięzca rankingu sklep z warsztatem, rynek osobowy
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe PRYMUS, Paweł Połeć – zwycięzca rankingu rynek ciężarowy
Region Centralny
- Mechanika Diagnostyka Samochodowa, Piotr Malcher – zwycięzca rankingu warsztat, rynek osobowy
- Auto Tomas Tomasz Długosz – zwycięzca rankingu sklep z warsztatem, rynek osobowy
- Kampol Kamila Biedrzycka – zwycięzca rankingu rynek ciężarowy
Region Południowy
- Inter-Car Sp. z o.o. – zwycięzca rankingu warsztat, rynek osobowy
- RM Auto Serwis S.C., Tomasz Mol, Dariusz Mol – zwycięzca rankingu sklep z warsztatem, rynek osobowy
- AUTO-MATUNIN Sp. z o.o. – zwycięzca rankingu rynek ciężarowy
Region Północny
- Twój Samochód, Magdalena Jeziorska – zwycięzca rankingu warsztat, rynek osobowy
- A.C.D. Cars S.C., Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil – zwycięzca rankingu sklep z warsztatem, rynek osobowy
- Firma Handlowo-Usługowa BJM Sp. z o.o. – zwycięzca rankingu rynek ciężarowy
Region Wschodni
- Carstar Sp. z o.o. – zwycięzca rankingu warsztat, rynek osobowy
- Inter Auto, Tomasz Bucior – zwycięzca rankingu sklep z warsztatem, rynek osobowy
- Intertransport Spółka z o.o. – zwycięzca rankingu rynek ciężarowy
Kulminacją całej uroczystości była Loteria Mistrzów Warsztatu. W jej ramach spośród uczestników Gali wyłoniono szczęśliwca, który wygrał 50 000 zł oraz dwie osoby, które wygrały po 25 000 zł.
Gorączka sobotniej nocy
Zwieńczeniem Gali Biesiadnej był koncert największych gwiazd muzyki disco polo. To były 3 godziny zabawy na najwyższych obrotach. Zespoły Afterparty, Weekend i oczywiście Boys dały z siebie wszystko – tak samo, jak bawiąca się publiczność. Na pewno nikt nie mógł narzekać na brak atrakcji tego wyjątkowego wieczora.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
KindddlerWawa, 13 października 2016, 15:03 0 0
Pozno wrzucacie, pozno- ale napisze. Na serio srednio. NIe bede wymienial ale bylem na lepszych imprezach u innych dystrybutorow. Ciekawy jestem przyczyny ze poprzeczke obniazacie? Organizacja-masakra. Przeplyw informacji, nie wiem czy sami organizowaliscie czy podwykonawcy ale ocena dostateczna to duzo powiedziane. Co nie zmienia faktu ze zamysl godny pochwaly i nasladowania.
Odpowiedz