Współpraca między kluczowym dystrybutorem środków smarnych i wiodącą marką olejową wchodzi na kolejny, wyższy poziom i ulega znaczącemu zacieśnieniu.
Inter Cars, największy dystrybutor części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej, oraz Castrol, światowy producent środków smarnych, mogą pochwalić się wieloletnią i opartą na partnerskich zasadach współpracą. W ramach optymalizacji działań w regionie Castrol przeprowadził reorganizację systemu dystrybucji, co wpłynie na lepszą obsługę klienta i większą dostępność produktów. Obecnie Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych, autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Robert Kierzek, Prezes Zarządu Inter Cars, Krzysztof Soszyński, Wiceprezes Zarządu Inter Cars oraz Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe Castrol, podpisują umowę o współpracy.
– Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe Castrol.
Uwzględniając zakres i sposób działania Inter Cars, zacieśnienie współpracy z Castrol było naturalną i oczywistą konsekwencją działań podjętych przez firmę olejową.
Inter Cars będzie promował i rekomendował markę Castrol, która stanowi zdecydowaną większość w portfolio dystrybutora. Natomiast Castrol będzie wspierał Inter Cars wszystkimi dostępnymi narzędziami, których, jako rynkowy gigant, ma niemało. Przykładem takiej współpracy jest, niedawno zakończony, konkurs Gala Biesiadna 2016, sztandarowy projekt Inter Cars w tym roku. Jednocześnie inne konkursy, promocje i projekty wspólnie organizowane przez obie firmy trwają przez cały czas.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Ania, 12 października 2016, 20:45 0 0
drogi idzie do drogiego
Odpowiedz
Timon, 12 października 2016, 21:18 0 0
I tak najtańszy będzie na największym portalu aukcyjnym :) I nikt z tym sobie nie może i tak poradzić.......:)
Odpowiedz
Ola , 12 października 2016, 22:47 0 0
jakie szkolenia chce proponować Castrol ? jak wlewać gotowy produkt do komory silnika ? Podczas gali biesiadnej ? W rękawiczkach czy bez ?
Odpowiedz
Pionier, 13 października 2016, 8:07 0 0
widać, że się nie lubią - późno zostali ambasadorem, pozostali dystrybutorzy są już nimi od początku roku...
Odpowiedz
KindddlerWawa, 13 października 2016, 14:52 0 0
Ale was boli, boli ten IC. Bluzgajcie. Ja uwielbiam dwoch dystrybutorow i jest to wlasnie Inter Cars i Auto Partner. Reszta może się uczyć od nich wszystkiego! Podejrzewam ze IC czekalo do konca (negocjacje). Bo jak nie wiadomo o co chodzi to o kase
Odpowiedz
qwik, 17 października 2016, 11:32 0 0
te marki to guzik mają znaczenie - towar względnie podobny , równy jakościowo
Odpowiedz